با اعلام معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

اعتراض کتاب فروشان جواب نداد/نمایشگاه کتاب گیلان مهرماه برگزار می شود/ ناشران ثبت نام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان دوازدهم مهرماه برگزار می شود و ناشران متقاضی برای حضور در این نمایشگاه باید ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،حسین ابراهیمیان اظهار کرد: ناشرانی که تمایل به شرکت در نمایشگاه یادشده را دارند می بایست تا ١٩ شهریورماه با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.ketab

وی یادآور شد: برای ثبت نام، داشتن شماره حساب در بانک شهر به نام مدیرمسئول انتشارات ضروری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در نخستین آزمون کانون های آگهی و تبلیغاتی استان در سال ٩۵ نیز آغاز شده است.

ابراهیمیان افزود: داوطلبان این دوره می توانند تا هجدهم شهریورماه جاری در ایام و ساعات اداری با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مورد تقاضای خود، نسبت به ثبت نام در آزمون پیش گفته اقدام کنند.

ابراهیمیان تأکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در دو دوره اخیر آزمون صدور مجوز کانون های آگهی و تبلیغاتی استان شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشدند، مجاز به شرکت در آزمون این دوره نیستند.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ١٢ تا ١٧ مهرماه امسال در رشت برگزار می شود و نخستین آزمون صدور مجوز کانون های آگهی و تبلیغاتی سال ۹۵ در استان، اول مهرماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

گفتنی است جمعی از کتابفروشان رشت درنامه‌ای به دلیل آنچه آسیب‌های برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در گیلان در مهرماه به صنف خود خوانده‌اند، خواستار به تاخیر انداختن این نمایشگاه شده بودند.

tel final1

Share