الیاس حضرتی

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ به وحدت نرسند،نابود می‌شوند/به غیر از آقای روحانی به فرد دیگر فکر نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو حزب اعتماد ملی معتقد است شورای عالی سیاستگذاری با انجام اصلاحاتی می‌تواند یک مجموعه قوی و هماهنگ برای جمع کردن اصلاح‌طلبان زیر یک سقف باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ار خبرآنلاین, الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و نقش آن برای انتخابات ۹۶ گفت: برخی دوستان اصلاح طلب نقدهایی به این شورا دارند که این نقدها و انتقادات درست است ولی تمام تلاش اصلاح طلبان این است که شورای سیاست گذاری یعنی نهادی که فراگیر باشد به گونه ای عمل کند که هم احزاب و شخصیت های تاثیرگذار که تمامی پتانسیل اصلاح طلبی را دارند در این شورا باشند و هم اصلاح وضع موجود در دستور کار قرار گیرد.hazrati96-44df-8c9b-2fe51d6d2a39

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: در واقع هم یک شورای قوی داشته باشیم، هم اصلاحاتی در شورای سیاست گذاری قبلی که برخی افراد به آن انتقاداتی به آن وارد می کنند صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کارنامه خوبی در انتخابات مجلس دهم داشت، اظهار داشت: کسی در اصل این موضوع که همه اصلاح طلبان باید در کنار هم باشند، اتفاق نظر داشته و متشکل باشند شکی ندارد منتها باید در راستای رفع برخی ایرادات تلاش شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، تصریح کرد: اصلاح طلبان همواره با گفت و گو و تعامل مسائل را پیش برده اند. در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و همچنین مجلس دهم عقلانیت تجربی پیدا کردند که می توانند بوسیله این تجربه زیر یک چتر و مجموعه واحد و هماهنگ قرار گیرند و مشکلی برای وحدت در انتخابات ۹۶ ندارند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان راهی به جز وحدت ندارند، گفت: اصلاح طلبان باید بدانند در تفرقه به جایی نمی رسند، در تفرقه همیشه نابودی نهفته است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال حمایت اصلاح طلبان از روحانی نیز گفت: ما به غیر از آقای روحانی به فرد دیگری برای انتخابات ۹۶ فکر نمی کنیم و کاندیدای دیگری نیز مطرح نیست.

tel final1

Share