در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

اصغریان: باید بتوانیم ورزشمان را علمی کنیم/ ورزش در استان و در کشور بر مبنای پژوهش نیست/ احمدی: بخش عمده ای از اعتبارات پژوهشی بایستی در اختیار استان ها قرار گیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون استاندار گیلان با بیان اینکه پژوهش در توسعه ورزش نقش اساسی دارد, اظهار کرد: ورزش ما در استان و در کشور خیلی بر مبنای پژوهش نیست این یک سنگ بنا در راستای این است که ما بتوانیم ورزشمان را علمی کنیم و بر مبنای یافته های پژوهشی قدم بگذاریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین اصغریان در حاشیه برگزاری اولین همایش یافته های پژوهشی ورزش و جوانان ادارات کل استان ها اظهار کرد: بحث پژوهش مبنای توسعه کشورهای مختلف در همه ی حوزه ها است.photo_2016-08-31_18-02-08

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه  پژوهش در توسعه ورزش نقش اساسی دارد, اظهار کرد: ورزش ما در استان و در کشور خیلی بر مبنای پژوهش نیست این یک سنگ بنا در راستای این است که ما بتوانیم ورزشمان را علمی کنیم و بر مبنای یافته های پژوهشی قدم بگذاریم.

وی افزود: همان طور که در همایش هم مطرح شد لازم است که مبنای پژوهش های ما در این حوزه در راستای نیازمندی های ما باشد و سنگ بنایی باشد که ما بتوانیم در میادین ورزشی بر پایه آن یافته ها ورزشکاران بهتری را ارائه کنیم.

اصغریان تصریح کرد: هنوز ما در ابتدای کار هستیم و این اولین همایش است و همینکه استان های مختلف شرکت کردند یک قدم بزرگ است ولی نیاز به استمرار دارد تا قدم هایی که امروز آغاز شده منجر به نتیجه شود.

بخش عمده ای از اعتبارات پژوهشی بایستی در اختیار استان ها قرار گیرد

photo_2016-08-31_18-02-04 دکتر احمدی مشاور وزیر و معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان نیز در خصوص این همایش اظهار کرد: برای اولین بار مرکز مطالعات و پژوهش راهبردی سازمان ورزش و جوانان اقدام به برگزاری همایش یافته های پژوهش و فناوری در استان گیلان کرده است.

احمدی گفت: در این همایش مهمترین مطالعات انجام شده در حوزه پژوهش در استان های سراسر کشور در دو بخش ورزش و جوانان ارائه شده است.

وی افزود: محققین و پژوهشگرانی که این مطالعات را انجام دادند این فرصت را دارند که راجع به یافته های پژوهشی خود صحبت کنند و نتایج آن یافته ها را اعلام کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنین در قالب سه کارگاه اموزشی به شرکت کنندگان در حوزه ورزش و جوانان آموزش های تخصصی لازم داده می شود.

احمدی افزود: یکی از رویکردهایی که ما در وزارت ورزش و جوانان داریم حمایت از استان ها برای انجام مطالعات کاربردی موردنیازشان است زیرا اعتقاد ما این است که در واقع بخش عمده ای از اعتبارات پژوهشی بایستی در اختیار استان ها قرار گیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: مطالعاتی انجام شود که بتواند به رفع نیاز های تخصصی حوزه ورزش و جوانان کمک کند که انشالله در استان گیلان هم این کار با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

tel final1

Share