استخر شنای بانوان انزلی افتتاح شد

استاندار: هر کجا که حرفی از پهلوانی و قهرمانی زده شود نام انزلی آنجا طنین انداز است/ابتکار: طرح پرچم آبی در سواحل اجرا می‌شود / امضای تفاهمنامه با استاندار گیلان+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در ادامه اظهارات خود «انزلی» را مهد ورزش استان دانست و گفت: طی یک سال گذشته نیز از این پروژه بازدید داشتیم و وقتی دیدیم که کند پیش میرود پانصد میلیون کمک کردیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم افتتاح استخر شنای بانوان شهرستان انزلی با بیان اینکه به مردم قهرمان انزلی سلام عرض میکنم, خطاب به معاون رئیس جمهور اظهار داشت: خانم ابتکار اهمیت این پروژه به دلیل مردمی بودن و حضور جوانان و علی الخصوص بانوان است.photo_2016-08-27_11-11-10

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, محمدعلی نجفی با اشاره به افتتاح یکهزار و صد و هشتاد و هفت پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در گیلان, گفت: بر اساس آن برای ۳۰ هزار جوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

استاندار گیلان در ادامه اظهارات خود «انزلی» را مهد ورزش استان دانست و گفت: طی یک سال گذشته نیز از این پروژه بازدید داشتیم و وقتی دیدیم که کند پیش میرود  پانصد میلیون کمک کردیم.

وی افزود: هر کجا که حرفی از پهلوانی و قهرمانی زده می شود نام انزلی آنجا طنین انداز خواهد بود و هر کجا بحث فوتبال باشد نام انزلی و ملوان آنجا است.

استاندار گیلان در پایان بی‌تدبیری فدراسیون و ناداوری را موجب دلشکستی مردم انزلی و سقوط ملوان دانست و افزود: امیدواریم با کمک دولت تدییر و امید ملوان به لیگ برتر باز میگردد

طرح پرچم آبی در سواحل اجرا می‌شود / امضای تفاهمنامه با استاندار گیلان

photo_2016-08-27_11-11-18معصومه ابتکار با تبریک هفته دولت تبریک گفت: خوشحالم که به عنوان نماینده دولت در اینجا حضور دارم و شاهد پیشرفت گیلان در همه زمینه ها هستم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه دولت و شخص روحانی به ورزش توجه خاصی دارند اظهار کرد: نگاه ما به ورزش بانوان و همگانی ویژه است زیرا می تواند از لحاظ روحیه و فیزیولوژیکی به بانوان کمک کند.

ابتکار با اشاره به مدال کیمیا علیزاده در تکواندو گفت: افتخار میکنیم که اولین مدال کشور در المپیک را در بخش بانوان را به دست آوردیم.

معاون رئیس جمهور ارتباط محیط زیست و ورزش را بسیار قوی دانست و گفت: به مانند هوای سالم برای پیاده روی، آب سالم برای شنا, ورزش یعنی محیط سالم و برای تمیز نگاه داشتن محیط باید تلاش کنیم.

وی افزود: تک تک ما مسولین در کنار مردم وظیفه داریم که به محیط زیست کمک کنیم.

ابتکار تصریح کرد: امروز فدراسیون ها با محیط زیست همکاری تنگاتنگی درند و به ورزشکاران توصیه می کنند که در اهتمام پاکیزگی محیط زیست تلاش کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر حفاظت و حراست از دریای خزر گفت: طرح پرچم آبی اجرا می شود و هر ساحلی که پاک باشد یک پرچم دریافت می کند که نشان دهنده پاکی آن ساحل است.

وی به امضای تفاهمنامه با استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: این تفاهمنامه امضا می شود تا مورد مناطق حفاظت شده و تالاب ها مدیریت مطالعاتی انجام گیرد و در سواحل طرح های ورزشی و تفریحی اجرایی شود.

گفتنی است استخر شنای بانوان شهرستان انزلی به وسعت یک‌هزار و ۵۰۷ متر مربع بوده و در مجموعه ورزشی تختی بندرانزلی واقع شده است.

tel final1

Share