مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

استان گیلان میزبان ۴ شهید گمنام در مراسم برائت از مشرکین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: مراسم برائت از مشرکین یکشنبه آینده مصادف با روز عرفه با حضور شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ،رسول جلایی ،اظهار داشت: در نخستین سالگرد فاجعه منا، مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه با حضور پیکرهای مطهر ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده در گیلان برگزار می‌شود.azad-shahid

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور شهدای گمنام سال‌های دفاع مقدس در ۴ نقطه از گیلان برپا می‌شود، افزود: مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه در شهرهای لنگرود، رشت، فومن و انزلی با حضور این مهمانان ویژه انجام می‌شود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: این ۴ شهید والامقام از شهیدان تازه تفحص شده‌ای هستند که به ‌تازگی به کشور بازگشته و هنوز شناسایی نشده‌‌اند.

جلایی افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام ظهر روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه وارد استان می‌شود و بعد از حضور در مراسم برائت از مشرکین و پایان قرائت دعای عرفه به معراج شهدای تهران منتقل می‌شود.

فاجعه منا در دوم مهر سال ۱۳۹۴ همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در شهر مکه رخ داد که بیش از ۴۶۰ نفر از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند.

tel final1

Share