در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانش آموزان استان گیلان عنوان شد

استاندار: اردوگاه راهیان نور گیلان امسال به سرانجام می‌رساند/ نباید برخی افکار جناحی نسبت به این سفر داشته باشند/ حاجتی: استفاده از ظرفیت خیرین در اردوهای کاروان راهیان نور+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه اردوگاه گیلان را امسال به سرانجام می‌رسانیم اظهار کرد: کسانی که توانایی پرداخت هزینه سفر به راهیان نور را ندارند بنده هزینه آنان را تقبل می‌کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانش آموزان استان گیلان اظهار کرد: در کارهای فرهنگی اجرای راهیان نور کار بسیار نیکی است.photo_2016-09-01_13-56-00

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, سردار عبدالله پور با بیان اینکه همه مسوولین برای شهدا کار می‌کنیم اظهار کرد: دو کار شهید قطعا انجام می‌شود یکی اینکه از آن فضا را پاک و مطهر کرده و دیگر اینکه هر کسی که در مسیر شهادت کار کند به او کمک می‌کند. به مانند کنگره هشت هزار شهید و همین راهیان نور که خود شهدا کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: فکر نکنید کارهایی که در راهیان نور انجام می‌شود برای تبلیغات است بلکه این خون پاک شهید است که همه را به خود جلب میکند.

وی با بیان اینکه شهدا زمین و زمان در دستشان است و مورد عنایت خاص پیغمبر هستند, افزود: کشور با آرمان های شهدا استوار است و وظیفه ما انتقال فرهنگ بوده و اگر دراین کار موفق باشیم کشورمان همیشه سرافراز است.

سردار عبدالله پور امنیت بی‌نظیر امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: پیشنهاد می‌کنم یک بروشور از صد نکته از دفاع مقدس به دانش آموزان داده شود و در مدرسه ها کلاس روایت گری گذاشته تا تعداد داوطلبین بیشتر شود.

اردوگاه راهیان نور گیلان امسال به سرانجام می‌رساند

photo_2016-09-01_13-55-31استاندار گیلان با بیان اینکه امروز همه به رهبریت جامعه قبطه می‌خورند یادآور شد: از تمام کسانی که در پایداری مفاهیم و ارزش های انقلاب تلاش می کنند تقدیر می‌کنم.

محمدعلی نجفی اخلاص، پاکدامنی و ایثار را جزو اصول جدا نشدنی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: افتخار امروزمان سرداران ما هستند که یادگار جنگ بوده و خود درس ایثار را یه دیگران می آموزند.

وی افزود: باید انسجام و وحدت داشته باشیم و از رهبر کل قوا فرمانبرداری داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اردوگاه گیلان را امسال به سرانجام می‌رسانیم اظهار کرد: کسانی که توانایی پرداخت هزینه سفر به راهیان نور را ندارند بنده هزینه آنان را تقبل می‌کنم. زیرا این فعالیت یک کار بزرگ است و نباید برخی افکار جناحی نسبت به این سفر داشته باشند.

استفاده از ظرفیت خیرین در اردوهای کاروان راهیان نور

photo_2016-09-01_13-56-35مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه راهیان نور دانش آموزی با توجه به کمک همه مدیران هر ساله بهتر برگزار می‌شود, اظهار کرد: هدف از این کار انتقال تجربه و  انتقال روحیه استقلال و ایستادگی به جوانان آینده است که در این چند سال اخیر به خوبی تاثیر آن را می‌بینیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: جامعه هدف ۲۴ هزار نفر دانش آموز بوده که ۱۵ هزار اعزامی داشتیم.

وی افزود: آموزش و پرورش باید از پتانسیل دیگر دستگاه استفاده کنیم تا آنچه در توان داریم داوطلبانه در اختیار دیگران بگذاریم.

حاجتی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان بیاموزیم تصریح کرد: در خصوص کاروان راهیان نور یکی از معضلات بخش مالی آن است که هم اکنون هزینه بسیاری آن را آموزش و پرورش و سپاه می‌دهد و مقدار ناچیزی را خود دانش آموز می‌دهد که پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت خیرین نیز در این بخش استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از اعلام رضایت دانش آموزان از اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: دامنه هدف امسال ما دانش آموزان پایه متوسطه بوده که در تلاش هستیم کلاس آمادگی دفاعی را به صورت عملی در اردو ها ارائه کنیم.

tel final1

Share