اولین انزلی چی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا

از هم‌گروهی با اتلتیکو شگفت‌زده‌ام /برای بازگشت به ویسنته کالدرون پر از انگیزه ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،این روزها اتفاقی جالب برای ملی پوش ایرانی روستوف افتاد، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، سعید عزت اللهی باید با بازگشت به ویسنته کالدرون در برابر تیم سابق خود و یاران دیگو سیمئونه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ورزش سه ،این روزها اتفاقی جالب برای ملی پوش ایرانی روستوف افتاد، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، سعید عزت اللهی باید با بازگشت به ویسنته کالدرون در برابر تیم سابق خود و یاران دیگو سیمئونه قرار بگیرد.

۰۱۱۳۷۵۵۴عزت اللهی در رابطه با این اتفاق جالب و عجیب و البته قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و همگروهی با سه حریف قدرتمند به نام بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و آیندهوون می‌گوید:

می‌خواهیم نشان دهیم شایسته حضور بودیم
فکر می‌کنم قرعه سختی داریم با سه تیمی همگروه شدیم که هر ساله حضور مستمری در لیگ قهرمانان دارند و از طرفی جزء باشگاه‌های بزرگ محسوب می‌شود. البته حضور در لیگ قهرمانان به ما انگیزه رقابت با این تیم‌ها را می‌دهد و ما می‌خواهیم ثابت کنیم شایسته حضور در این رقابت ها بودیم.

همگروه شدن با این سه تیم برای ما جذاب است

با این تیم های بزرگ، همگروه شدن برای ما جذاب است و باعث بالارفتن انگیزه ما می شود. روستوف تیم یک دستی است که بازیکنان جوان زیادی دارد و همه آنها به دنبال اثبات شایستگی های خود هستند و می خواهند با تمام وجود در این رقابت ها بازی کنند. ما می خواهیم به آنها نشان دهیم بی دلیل تا مرحله گروهی بالا نیامدیم.

در رابطه با همگروهی با اتلتیکو شگفت زده ام

راجع به همگروه شدن با اتلتیکومادرید باید بگویم بسیار شگفت زده ام، شب قبل از یکی از دوستانم از من پرسید دوست داری با کدام تیم همگروه شوید من هم گفتم اتلتیکومادرید و اصلا فکر نمی کردم این اتفاق جالب و عجیب بیفتد.

برای بازیگشت به ویسنته کالدرون پر از انگیزه ام

خدا را شکر می کنم که چرخ زندگی جوری چرخید که باید در برابر تیم سابقم قرار بگیرم و اکنون بعد از یک سال و اندی، پر از انگیزه ام که به ورزشگاه ویسنته کالدرون برگردم و امیدوارم که بتوانم در مقابل اتلتیکو قرار بگیرم، می خواهم با همه وجود بازی کنم و با ارائه یک نمایش خوب سربلند از آنجا بیرون بیایم.

tel final1

Share