در جمع هواداران داماش عنوان شد

از رمزگشایی شیر کوپنهاگ درباره علت رفتنش از داماش تا ارائه طرح ارتقای ورزش به مجلس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طباطبایی از ارائه طرحی برای ارتقای وضعیت ورزش و فوتبال کشور به مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: بنده به عنوان رییس کانون مربیان تهران طرحی به مجلس ارایه کردم که در صورت دفاع و تصویب این طرح می‌تواند کمک شایانی به ورزش کشور کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدهادی طباطبایی دروازبان اسبق تیم ملی و پیشکسوت گیلانی فوتبال ایران در جمع هواداران داماش با اشاره به پیشنهاد مالک اسبق تیم داماش برای حضور در تیم داماش برای بیرون آوردن این تیم از چالش‌های موجود گفت: برای حضور در فوتبال گیلان با توجه به این که استان گیلان از لحاظ جنبه‌های اقتصادی ضعیف است و مانند سایر استان‌ها نمی‌توانیم از مزیت‌های اقتصادی استفاده کنیم دغدغه و خواسته‌هایی داشتم که مالک آن دوره داماش در ابتدا خواسته‌های ما را تا حدودی فراهم کرد.۰۰۲۰۷۵۷۰۹۰۵۶۵۵۶۹۹۸۰۹

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, طباطبایی اظهار کرد: علی رغم این که بسیاری از دوستان و نزدیکان به بنده گفته بودند حضور تو در این برهه باعث تخریب و از بین رفتنت می‌شود فقط به آن‌ها گفتم من بچه رشت هستم و مردم این شهر هرگز بچه شهر خود را تخریب نمی‌کنند و سرمایه‌های خود را از بین نمی‌برند.

شیر کوپنهاگ گفت: طبق توافقات صورت گرفته در آن زمان بنده به کمک یک شرکت هولدینگ ۴۹ درصد سهام باشگاه را در اختیار گرفتیم و مابقی مالکیت در اختیار مالک وقت داماش قرار گرفت و قرار بود که در صورت عمل به تعهدات این روند ادامه یابد که متاسفانه پس از مدت کوتاهی همکاری بنا به دلایلی نتوانستم به تیم خوب شهرم خدمت کنم و از آنجایی که اطمینان کافی به مالک نداشتم تصمیم به جدایی و خاتمه همکاری گرفتم.

طباطبایی در ادامه از ارائه طرحی برای ارتقای وضعیت ورزش و فوتبال کشور به مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: بنده به عنوان رییس کانون مربیان تهران طرحی به مجلس ارایه کردم که در صورت دفاع و تصویب این طرح می‌تواند کمک شایانی به ورزش کشور کند.

من را یک هوادار ویژه داماش بدانید /  آرزوی من این است که روزی دختران و زنان هم به ورزشگاه راه یابند

غلامعلی جعفرزاده نیز در این مراسم با بیان این که مسئولیت اخلاقی سنگینی داریم افزود: اگر ذره ای وجدان داشته باشیم  احساسات جوانان خیلی برایمان مسئولیت ایجاد می‌کند.

وی با قدردانی از اسماعیل حاجی پور گفت: ما دوست داریم مردم شادابی داشته باشیم و شک نکنید به شما کمک خواهیم کرد تا این سرمایه حفظ شود.

نماینده مردم رشت بر لزوم حضور بانوان در ورزشگاه تاکید کرد و گفت: آرزوی من این است که روزی دختران و زنان هم به ورزشگاه راه یابند و متاسفم که دختران برای وارد شدن به ورزشگاه مجبورند لباس مردانه بپوشند. باید با کمک مردم این مشکل را برطرف کنیم.

جعفرزاده در پایان گفت: من را یک هوادار ویژه داماش بدانید و در تمام مسیر کمک خواهم کرد تا با کمک هواداران پرچم رشت را در بالاترین نقطه قرار دهیم.

tel final1

Share