سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبرداد

از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا در تالش تا مربیگری پاراموتور در بوجاق

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحمت خواه بر لزوم توجه و گسترس ورزش بانوان تایکد کرد و گفت: دومین مرحله مربیگری درجه ۳ کشوری پاراموتور از ۱۶ لغایت ۲۲ شهریور در بوجاق برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت رحمت خواه سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با این انجمن گفت: ۱۶ انجمن شامل جت اسکی، اسکی روی آب، ورزش های الکترونیک، بیسبال و سافتبال، دراگون بوت، جهت یابی، فلوربال، طناب کشی، راگبی، کریکت، فوتبال رومیز، فوتوالی،دارت، موج سواری و ورزش های هوایی زیر نظر ما قرار دارند.photo_2016-09-07_18-56-09

رحمت خواه با بیان اینکه کمتر از یک ماه به عنوان سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان انتخاب شده است اظهار کرد: پیش از من این هیات به مدت ۵ ماه متولی نداشت اما در همین مدت کوتاه سعی کردیم ساماندهی لازم را انجام دهیم و انجمن های غیر فعال را فعال کنیم .

وی از اعزام طناب کشی به مسابقات کشوری خبرداد و گفت: راگبی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی به منظور آماده سازی برای مسابقات قهرمانی کشور اردو زده است.

رحمت خواه با قدردانی از تلاش های رئیس گذشته هیئت اظهار کرد: وظیفه اصلی ما ساماندهی و هماهنگی انجمن های ورزشی است و با فدراسیون مکاتبه کردیم که به ما تقویم ورزشی بدهند.

وی افزود: سعی کردیم بین کمیته ها و اعضای آنها برای پیشبرد اهداف تعامل ایجاد کنیم.

سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان گیلان سوق دادن جوانان به ورزش موجب شادی، نشاط، آرامش روانی، اجتماعی، تعالی و رشد در جامعه دانست و گفت: استفاده از فکر روز و بهره مندی از تبادلات اقتصادی که از ورزش ها صورت میگیرد در کشورهای بزرگ دنیا در حال وقوع است.

وی همچنین بر آموزش، تهیه امکانات زیرساختی، برنامه مدون برای دانش آموزان و دانشگاه ها و گسترش کمیت ها تاکید کرد.

رحمت خواه بر لزوم توجه و گسترس ورزش بانوان تایکد کرد و گفت: دومین مرحله مربیگری درجه ۳ کشوری پاراموتور از ۱۶ لغایت ۲۲ شهریور در بوجاق برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری چهارمین دوره اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا به منظور مسابقات جهانی تایلند در تالش با حمایت نماینده شهرستان و هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبرداد.

tel final1

Share