در مراسم بهره برداری از طرح های مسکن مهر گیلان عنوان شد

اذعان استاندار گیلان به مشکلات زیربنایی مسکن مهر/اعطای ۴۹هزار میلیارد تومان تسهیلات+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی کمبود زیرساخت‌های زیربنایی مسکن مهر را از مهمترین مشکلات آن عنوان کرد و افزود: بیشتر از۵۰ درصد از مشکلات زیربنایی برجای مانده مسکن مهر نظیر جاده های دسترسی،آب، برق و مخابرات برطرف شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از طرح های مسکن مهر گیلان در بندرانزلی گفت: از ۷۱ هزار واحد مسکن مهر استان تاکنون ۶۲ هزار واحد تحویل داده شده است.photo_2016-09-07_17-10-17

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, محمدعلی نجفی کمبود زیرساخت‌های زیربنایی مسکن مهر را از مهمترین مشکلات آن عنوان کرد و افزود: بیشتر از۵۰ درصد از مشکلات زیربنایی برجای مانده مسکن مهر نظیر جاده های دسترسی،آب، برق و مخابرات برطرف شده است.

وی راه های دسترسی و پیش بینی نشدن فضاهای آموزشی مناسب در طرح‌های مسکن مهر  را یکی دیگر از این مشکلات زیربنایی عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات فعالیت های خوبی صورت گرفت که امیدواریم تا پایان سال تمامی پروژه ها به اتمام برسد.

نجفی با بیان اینکه تکمیل این زیرساخت‌ها به اعتبارات بالا نیازمند است گفت : ضمن قدردانی از توجه وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم در این زمینه به مسکن مهر گیلان به ویژه مجموعه‌ی بزرگ رشت توجه و حمایت بیشتری شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم احترام به مردم اظهار کرد: با تحویل خانه ها به مردم آنها را شاد کردیم.

اعطای ۴۹هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مسکن مهر

photo_2016-09-07_17-10-45مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم تولید مسکن برای اقشار مختلف جامعه را از سیاست جمهوری اسلامی دانست و گفت: دولت مکلف به واگذاری زمین و اجاره ۹۹ ساله بود که بعدا به عنوان مسکن مهر معروف شد.

وی از اعطای ۴۷هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مسکن و ۲هزار میلیارد سایر بانکها برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: در کل ۴۹هزار میلیارد توسط کل بانک ها تسهیلات داده شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از استاندار گیلان به عنوان یک فرد بسیار پیگیر و متخصص نام برد و گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر طی ۶ سال آماده شد که بسیار کار عظیمی است.

مهر آبادی نماینده مردم انزلی برا سیار پیگیر و فعال نام برد و گفت: دولت مسکن مهر را رها نکرده بلکه به دلیل مشکلات کمی به تعویق افتاد ولی این دولت عظم راسخ دارد که این کار انجام شود و در رابطه با مشکن مهر گزارش هفتگی به رییس جمهور می‌دهیم.


tel final1

Share