معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان اظهار کرد:

اجرای تمام کنسرت‌ها با تدبیر مدیران فرهنگی در گیلان/اجرای جشنواره‌ها در گیلان بدون مشکل است/به معیشت کارکنان دولت توجه بیشتری شود/تمام مسؤولان کشوری به شرایط همدلی در گیلان اذعان کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان از اجرای تمام کنسرت‌ها در راستای ایجاد فضای مناسب فعالیت‌های اجتماعی با تدبیر مدیران فرهنگی و فرمانداران در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،محمد احمدی‌پور در جمع فرمانداران و بخشداران گیلان با اشاره به اینکه وزارت کشور مسؤول تنظیم روابط داخلی است اظهار کرد: استانداران در استان‌ها وظیفه مذکور را به عهده دارند.ahmadi

وی، ایجاد فضای سیاسی، نشست‌ها و تجمع‌ها را یکی از مشخصه‌های این دوره در گیلان عنوان کرد و افزود: در مدت سه سال گذشته ۱۳۶ مورد تجمع، نشست و راهپیمایی با فعالیت ۱۱۱ حزب، تشکل و کانون در استان برگزار شده و حتی یک مورد از تجمع‌ها و نشست‌ها به‌هم نخورده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه اجرای کنسرت‌ها به عنوان یک مشخصه در راستای ایجاد فضای مناسب فعالیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در بعضی از نقاط کشور محدودیت‌ها و مشکلاتی وجود دارد اما در گیلان توانستیم موارد مد نظر مدیران فرهنگی و فرمانداران را با تدبیری که انجام شده، اجرا کنیم.

احمدی‌پور، اجرای جشنواره‌ها در گیلان را بدون مشکل خواند و بیان کرد: امنیت مناسب در بخش‌های مختلف در استان وجود دارد و در مدت سه سال گذشته توانستیم رتبه برتر فضای بهبود کسب و کار توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را کسب کنیم.

وی به حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دولت امسال در گیلان اشاره کرد و گفت: با فاصله کوتاهی شاهد سفر ذوالفقاری معاون وزیر کشور به استان بودیم و تمام مسؤولان کشوری به شرایط همدلی در گیلان اذعان کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به جایگاه و نقش مدیریتی محمدعلی نجفی استاندار در ایجاد شرایط همدلی، خاطرنشان کرد: فرمانداران همکاری بسیار خوبی در زمینه مذکور داشتند و در برگزاری انتخابات سال گذشته هیچ مورد امنیتی در گیلان نداشتیم.

احمدی‌پور به شرایط سخت کشور در شش ماه دوم امسال اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و نیاز است به معیشت کارکنان دولت توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه توجه به دهک‌های پایین جامعه از ایجاد حرکت‌های پوپولیستی توسط جریان‌های سیاسی جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: دولت محدودیت‌هایی در به‌کارگیری نیروهای سیاسی و همسو دارد و نیاز است برای جذب نیروهای مدیریتی برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

tel final1

Share