با حضور شهردار رشت صورت گرفت

اتصال دو محله جماران و شهرک لاکان با افتتاح پل شهید پوراسماعیلی در رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت : افتتاح چنین پل‌هایی که دو محله جماران و شهرک لاکان را به هم متصل میکند مسکنی است برای کاهش ترافیک در سطح شهر و همچنین مردم این محله به خیابان اصلی دسترسی آسان دارند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در مراسم افتتاح پل خیابان شهید پور اسماعیلی در بلوار لاکان ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در تمامی بخشها به جهت همراهی و همدلی در راستای توسعه شهری گفت:  باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه کنیم تا بتوانیم اقتصاد و اشتغال و ارامش را به شهروندان هدیه نماییم.

IMG_0828sabetشهردار رشت با تاکید بر نقش افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز در توسعه رشت اظهار کرد: بهره‎مندی از سرای محلات مورد توجه است و باید نگاه محله محوریمان را همیشگی کنیم.

وی با بیان اینکه با افتتاح پروژه های بزرگ ترافیکی در خیابان گیل امید داریم تا بار ترافیکی کم شود گفت : افتتاح چنین پل‌هایی که دو محله جماران و شهرک لاکان را به هم متصل میکند مسکنی است برای کاهش ترافیک در سطح شهر و همچنین مردم  این محله به خیابان اصلی دسترسی آسان دارند.

 در ادامه فرامرز جمشید پور معاون عمرانی و ترافیکی شهری با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی شهر گفت : پل شهید پور اسماعیلی با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ساخته شده است

وی گفت: امروز مسئولین و مردم ما را نقد می‎کنند که چرا پروژه ها را به سرعت افتتاح می‌کنید و کمی با فاصله انجام دهید تا منابع مالی آن نیز تامین شود. در حالی که همیشه نقد بوده است که چرا پروژه ها به کندی پیش میرود و بهره برداری نمی‌شود.

در ادامه سرهنگ رمضانی فرمانده پلیس راه شهرستان رشت با تشکر از عوامل شهرداری در ساخت این پل گفت : در مسکن مهر و جماران مشکلات ترافیکی زیادی داشتیم که به همت مدیریت شهری کمی از بار ترافیکی کاهش یافته است .

شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت نیز در افتتاح این پل گفت : این پروژه در مراحل ساختش با مشکلات حقوقی روبرو بود اما موضوع مهم این بوده است که اکنون این پل به بهره برداری رسید و مردم این منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند.

شیرزاد افزود : سلامت محوری در حوزه سالم سازی حاشیه رودخانه ها از برنامه های شورا و شهرداری است و به زودی در حاشیه این پل که پتاسیل خوبی برای ایجاد فضای سبز دارد حتما در دستور کار قرار خواهد گرفت و مردم این منطقه نیز از فضای سبز حاشیه این پل می‌توانند استفاده کنند.

tel final1

Share