امام جمعه موقت رشت

آل‌سعود است به طور یقین به سرنوشت صدام گرفتار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: به امامت رسیدن امام جواد(ع) در کودکی نشان‌دهنده قدرت خداوند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: خود و نمازگزاران را به تقوای الهی و دوری از گناهان سفارش می‌کنم.IMG_3198pashaki

وی با بیان اینکه قرآن فرمود مومنان تقوای الهی را پیشه کنند و با صادقان باشند، افزود: ائمه اطهار(ع) از صادقان هستند.

خطیب موقت رشت ادامه داد: اگر می‌خواهید به درجه عالی تقوا برسید باید با صادقان باشید.

وی با تسلیت شهادت امام جواد(ع) تصریح کرد: امام جواد(ع) در سن هشت سالگی به امامت رسید.

عبدالله‌زاده پاشاکی گفت: حضرت عیسی(ع) در گهواره اقرار به نبوت خود کرد و اگر امام جواد(ع) در سن کودکی به امامت رسید تعجب‌آور نیست و این امر نشان‌دهنده قدرت الهی است.

وی امامان(ع) را قرآن ناطق خواند و یادآور شد: به وجود مقدس ائمه(ع) باید افتخار کنیم و در روز قیامت از اینکه زیر پرچم حضرت محمد(ص) هستیم برای ما سبب مباهات است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه امروز مراجع تقلید از احکام امامان(ع) فتوا صادر می‌کنند، خاطرنشان کرد: رفتن به نماز جمعه توفیق می‌خواهد زیرا نماز جمعه حج فقراست.

وی با تصریح بر اینکه انسان مومن باید خود را نصیحت کند و نصحیت دیگران را بپذیرد، افزود: باید از پای منبرها مباحث مربوط به حلال و حرام خدا را مورد استفاده قرار دهیم.

عذاب الهی در انتظار آل‌سعود

عبدالله‌زاده پاشاکی به جلوگیری آل سعود از حضور زائران در حج امسال اشاره کرد و افزود: قرآن می‌فرماید کسانی که از رفتن به خانه خدا جلوگیری کنند عذاب آنها بسیار است.

وی اضافه کرد: امسال زائران ایرانی نمی‌توانند در حج شرکت کنند و این مصبیت بوده و دلیل آن زیاده‌خواهی آل‌سعود است اما به طور یقین به سرنوشت صدام گرفتار می‌شوند.

به گفته امام جمعه موقت رشت، خادم‌الحرمینی که به جای خدمت کشتار کرده، خائن به حرم امن الهی هستند.

وی یکی از اهداف استکبار جهانی را تجزیه کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هزینه این اقدام از جیب آل‌سعود پرداخت می‌شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی به سالروز ازدواج علی(ع) و فاطمه (س) اشاره کرد و متذکر شد: ازدواج آنها الگوی زندگی دینی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه منطق علوی و قرآنی باید در خانه‌ها نهادینه شده و گسترش پیدا کند، یادآور شد: خوشبختی دختر به این است که مهریه کمی داشته باشد و از تجمل دوری کند.

تلاش استعمار انگلیس برای به فراموشی سپردن اسلام

خطیب موقت رشت تجمل‌گرایی را دستاورد شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد و گفت: امروز جمعه روز مبارزه با استعمار انگلیس است.

وی با اشاره به اینکه امروز انگلیس خباثت دارد و اگر بتواند ساکت نمی‌نشیند، افزود: استعمار انگلیس دین را افیون ملت‌ها اعلام کرد و ۲۰۰ سال تبلیغ کردند تا اسلام به فراموشی سپرده شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی خاطرنشان کرد: امروز در مقابل سلطه‌گران قرار گرفتیم و کشور اسلامی باید قدرتمند باشد.

وی به جنایت‌های منافقان در کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: منافقان جنایت‌های بسیاری در سال ۶۰ انجام دادند.

خطیب موقت رشت اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مواظب نفوذ دشمن باشید تا راه امام(ره) را تخریب نکنند.

انتقاد از عملکرد مدیر کل اوقاف گیلان/مدیر کل اوقاف رعایت ادب بزرگان را داشته باشد

وی به گلایه امام جمعه رشت از عملکرد اوقاف گیلان اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان از اداره اوقاف گیلان گلایه داشت اما پاسخ مثبتی به این گلایه داده نشده است.

عبدالله‌زاده پاشاکی درباره گلایه مذکور گفت: آیت‌الله قربانی در زمینه تخریب مسجد خواهر امام رضا(ع) اعتراض داشت و خواستار پاسخگویی مدیر کل اوقاف گیلان شد.

وی با بیان اینکه مدیرکل اوقاف گیلان حتی حاضر نیست به تلفن ائمه جمعه استان پاسخ دهد، یادآور شد: انتظار می‌رود مدیر کل اوقاف گیلان در مقابل بزرگان رعایت ادب را داشته باشد.

tel final1

Share