سیروس رجا در پاسخ به بهمن محمدیاری ؛

آقایان سه دوره فرصت خدمتگزاری داشتند اما چه شد که هم کارخانه نابود شد و هم فوتبال چوکا ؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجا تصریح کرد: متاسفانه کارخانه چوکا و تیم فوتبال چوکا همواره بازیچه دست کاندیداها و نمایندگان مجلس شده و به خاطر عوام فریبی و جلب رأی مردم به این سیه روزی افتاده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس رجا ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی رهپویان رضوانشهر در خصوص صحبت های بهمن محمدیاری نماینده سابق تالش و مدیرعامل باشگاه چوکای تالش پیرامون انتقال امتیاز تیم دسته دومی رهپویان برای بقای تیم چوکا گفت : ضمن تبریک هفته دولت، در ابتدا از برادر خوبمان جناب آقای محمدیاری تقدیر و تشکر می کنم که با مصاحبه خود وضعیت مبهم تیم چوکا را تا حدودی روشن کرد چون این تیم درآستانه آغاز بازیهای دسته سوم قرار دارد و بلاتکلیفی تیم موجب نگرانی هزاران هوادار این تیم محبوب تالش شده است.unnamedraja
وی با اشاره به مصائب و مشکلات تیم داری ؛ گفت : به آقای محمدیاری حق می دهم که بگوید « به تنهایی نمی توانم شرایط پیشرفت را برای چوکا فراهم کنم»؛ چون تیم داری در شرایط فعلی مستلزم هزینه های بسیار هنگفت است و اگر بنده هم به دلیل پیشرفت های فوتبالی رضوانشهر ، بدهی فوتبالی دارم به خاطر همین موضوع بوده است.
رجا خاطر نشان کرد: بدهی بنده صرفاً همان پولی بوده که من چهار سال پیش برای خرید تیم رهپویان پرداخت کرده بودم اما با دسیسه و رو کردن یک توافق نامه مبنی بر عدم انتقال تیم به خارج از رضوانشهر ، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بصورت سفته از من گرفتند و برای خودم متاسف شدم که در طی این چهار سال ، چهار میلیارد تومان از جیب خود برای این فوتبال هزینه کردم و موجب رونق ورزش در رضوانشهر شدم.
وی با مقایسه عملکرد دو باشگاه چوکا و رهپویان، گفت: چوکا تیم ریشه دار و پر طرفداری است و بنده نیز به عنوان یک تالش، هوادار این تیم هستم و دوست دارم چوکا همانند دهه ۷۰ در مقابل تیم های بزرگ، قلعه عقاب ها باشد نه اینکه در دسته های پایین، زنگ تفریح تیم ها شود! متاسفانه نزدیک دو دهه است که از چوکای پرصلابت خبری نیست و هواداران متعصب چوکا بسیار رنجیده شده اند اما تیم رهپویان رضوانشهر که تیم نوپایی بود با تلاش مجموعه باشگاه و هزینه هایی که اینجانب کردم؛ عملکرد بسیار مطلوبی در طول چهار سال داشت و از زیر گروه استانی به دسته دوم کشوری صعود کرد و از شانس های صعود به لیگ آزادگان بود و بنده علیرغم میل باطنی خود مجبور شدم امتیاز آن را برای احیای داماش به آن تیم واگذار کنم و در وهله اول پیشنهاد کردم که امتیاز تیم را به چوکا انتقال دهم اما متاسفانه مسئولان باشگاه چوکا پاسخی ندادند و مخالفت کردند.

رجا در ادامه افزود: من می خواهم بگویم چه شد که تیم چوکا به این روز افتاده و آیا ردپای سیاست در نابودی کارخانه عظیم چوکا و تیم محبوب چوکا دخیل نبوده است. چه شده است که هم اکنون کارخانه بزرگ کاغذ چوکا تعطیل شده و کارگران آن بیکار شده اند و چرا فوتبال چوکا به این روز افتاده است. آقایانی که سه دوره فرصت خدمتگزاری و نمایندگی مردم را داشتند ؛ چرا مشکلات کارخانه چوکا را حل نکردند و سبب رونق صنعت چوکا نشدند تا الان شاهد نابودی همزبان صنعت و فوتبال چوکا نباشیم.
رجا تصریح کرد: متاسفانه کارخانه چوکا و تیم فوتبال چوکا همواره بازیچه دست کاندیداها و نمایندگان مجلس شده و به خاطر عوام فریبی و جلب رأی مردم به این سیه روزی افتاده اند. و حال که کار از کار گذشته آقایان می فرمایند؛ « تصمیم داریم فضا را برای سایر دوستان جهت سرمایه گذاری در باشگاه ریشه دار چوکا آزاد بگذاریم ». سوالم این است تا حالا چرا این فضا بسته بوده و پس از دو دهه نابودی چوکا ، و ناکامی در عرصه انتخابات ، حرف از واگذاری چوکا زده می شود؟!
وی گفت: هنر تیمداری در این است که سود حاصل از بخش سرمایه گذاری و اقتصاد در فوتبال هزینه شود ؛ نه اینکه یک نماینده مجلس از بیت المال و امکانات دولتی برای تیم بهره بگیرد و موفقیت های یک مجموعه را به نام خود سند بزند!

وی یادآور شد: واگذاری تیم به فرمانداری و تعیین تکلیف آن توسط فرماندار توانمند و فهیم شهرستان تالش، جناب آقای فتح الهی را به فال نیک می گیریم. بنده اخیراً برای بازی پیشکسوتان استقلال و چوکا به ورزشگاه پوریای ولی رفته بودم که آقای فرماندار در این بازی پا به توپ شدند و آنقدر فوتبالی و مردمی بودند که من خیال کردم ایشان در چوکا بازی کرده است؛ با توجه به بومی بودن فرماندار و دلسوزی ایشان نسبت به تیم شهرش، امیدوارم وضعیت چوکای تالش بهتر شود و این تیم به روزهای اوج خود برسد.

رجا در خاتمه افزود: رسالت کار بنده ، کار فرهنگی برای جوانان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بوده ، نه کار سیاسی، و به مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال قول می دهم در آینده ای نزدیک، اگر خداوند عنایت کند با یک تیم در حد لیگ یک و یا لیگ برتر به فوتبال تالش بزرگ خدمت کنم.

tel final1

Share