دیارمیرزا گزارش می دهد

فرانک پیشگر بازی را بهم زد/ جلسه شورای شهر رشت از حد نصاب افتاد/ تکرار ماجرای الهه راستگو در رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت به ریاست سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در حال برگزاری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت به ریاست سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در حال برگزاری است.شورای شهر رشت

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, محمدعلی رفیعی نوده که ریاست او در شورا به پایان رسیده است در ابتدای جلسه با اعلام اینکه که جلسه قبل به درخواست بعضی از اعضای شورا و تایید فرماندار لغو شده است اظهار کرد: امروز هم من رئیس شورا نیستم و ریاست به عهده فرماندار برگزار می‌شود.

 فرماندار رشت ضمن خوشامدگویی به اعضای شورا و اصحاب رسانه, شورا را یکی از پایه های دموکراسی در جمهوری اسلامی دانست و گفت: عملکرد مثبت شورا کمک می کند که مردم به و نظام و انقلاب اعتماد پیدا کنند.

مهدوی در ادامه گفت: میخواهم با شعری در وصف ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا هیات رئیسه را آغاز کنم و از آقای رفیعی هم بابت مدیریت خوبشان در یکسال اخیر قدردانی می کنم.

به دنبال اعلام نامزدی فرانک پیشگر برای ریاست شورا هفت عضو شورا از صحن خارج شدند و جلسه شورا از حد نصاب افتاد.

رضا رسولی،امیرحسین علوی حجت جذب، موسوی روزان، اسماعیل حاجی پور,  مظفر نیکومنش , فاطمه شیرزاد هفت عضو شورای شهر هستند که از صحن جلسه خارج شدند.

کاندیداتوری پیشگر رای ریاست شورا در حالی صورت گرفت که وی پیش از این در جمع اکثریت شورا حضور داشت. خروج اعتراض آمیز اعضای شورا نشانگر این است که کاندیداتوری پیشگر خلاف توافق ایجاد شده بین اعضا بوده و او به نوعی بازی را به هم زده است.

گفتنی است جلسه روز یکشنبه شورا به دلیل آبستراکسیون برگزار نشد و جلسه روز چهارشنبه نیز با درخواست رفیعی نوده لغو شده بود.

 

tel final1

Share