آرایشگر شفتی به مشتریانش کتاب امانت می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر ایزدی آرایشگر دهستان جیرده شفت اقدام به ایجاد کتابخانه در آرایشگاه خود جوانان را به کتاب و کتابخوانی علاقمند کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر ایزدی آرایشگر دهستان جیرده شفت اقدام به ایجاد کتابخانه در آرایشگاه خود جوانان را به کتاب و کتابخوانی علاقمند کرده است.watermarked-7
به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان یکی از آرایشگران علاقمند به کتاب و کتابخوانی در دهستان جیرده با قرار دادن قفسه های کتاب در آرایشگاه خود به مشتریانش کتاب امانت می دهد.
زینب عزیزپور گفت: علی اکبر ایزدی آرایشگر خوش ذوق جیردهی با این خلاقیت موجب گسترش کتاب خوانی در بین اقشار مختلف مردم دهستان جیرده که فاقد کتابخانه می باشد، شده است.
این آرایشگر در گفتگو با یکی از کتابداران شهرستان شفت می گوید: کتاب یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت غنی سازی اوقات فراغت محسوب و موجب جلوگیری از بسیاری از ناهنجاریها در جامعه می شود.
ایزدی ادامه می دهد: کتابهایی که به روز باشد و دارای محتوای خوب و سازنده و آموزشی باشد می تواند جوانان را بیشتر به کتابخوانی علاقه مند سازد.
وی می افزاید: با ایجاد قفسه کتاب در آرایشگاه جمع کثیری از اقشار دهستان جیرده، کتاب از آرایشگاه امانت میگیرند و پس از مطالعه به مدت یک هفته به آرایشگاه بر میگردانند.
ایزدی با بیان اینکه بسیاری از صاحبان مغازه های دهستان جیرده هم از این اقدام فرهنگی استقبال کرده اند اظهار کرد: ایشان با مراجعه به آرایشگاه کوچک من کتاب های دلخواه خود را امانت گرفته و پس از مطالعه به آرایشگاه برمی گرداند.
این آرایشگر کتابخوان و کتاب دوست درپایان از مسئولین فرهنگی شهرستان و استان تقاضای کتب مختلف از جمله رمان و دایره االمعارف کودکان و نوجوانان و غیره کرد و افزود نیاز مبرم به یک قفسه جهت به نمایش گذاشتن کتاب در آرایشگاه می باشد و همچنین ایزدی خواستار ساخت یک باب کتابخانه عمومی در دهستان جیرده شد.

tel final1

Share