معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

آتش گرفتن خودروی کارسان در رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کارسان در خیابان رزمندگان اسلام رشت آتش گرفت، گفت: سریعا آتش نشانان پس از قطع سیستم برق و گاز منزل مسکونی با پهن کردن یک رشته لوله آبدهی نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نموده و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی یکدستگاه خودرو، بیدرنگ ستاد فرماندهی سازمان سه دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۸ تن آتش نشان از ایستگاه های ۹و۵ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان رزمندگان اسلام، انتهای کوچه ششم اعزام کرد.۲۰۹۵-۱۱۳۴

مومنی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی کارسان که طعمه آتش شده بود بواسطه شدت شعله های آتش در نهایت موجبات آتش گرفتن سقف کاذب منزل مسکونی همجوار را فراهم نمود.

وی در ادامه افزود: سریعا آتش نشانان پس از قطع سیستم برق و گاز منزل مسکونی با پهن کردن یک رشته لوله آبدهی نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نموده و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت افزود: علت این آتش سوزی اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت داشبورد خودرو بوده که موجبات آسیب دیدگی قسمتی از دامنه منزل مسکونی همجوار را فراهم نمود.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی و تخلیه دود منزل مسکونی با استفاده از دستگاه تخلیه دود به ایستگاه های مربوطه مراجعت نمودند.

۲۰۹۵-۱۱۳۰ ۲۰۹۵-۱۱۳۲ ۲۰۹۵-۱۱۳۳

tel final1

Share