معاونت عملیات سازمان آتش نشانی خبر داد:

آتش سوزی در بازار رشت با اقدام سریع آتش نشانان مهار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در خصوص آتش سوزی در بازار رشت گفت: در حین اعزام به محل حادثه دود از سقف یکباب مغازه زرگری مشاهده می شد که آتش نشانان از دو سمت با پهن کردن لوله های آبدهی نسبت به مهار آتش اقدام نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح امروز دو آتش سوزی در زمانی بسیار کوتاه با تلاش نفس گیر آتش نشانان شهر باران مهار شد.۲۰۹۵-۱۱۰۸

آتش سوزی دریک باب مغازه زرگری در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی گزارش داده شد که بلافاصله ۲۰ دستگاه خودروی اطفایی از ۸ ایستگاه آتش نشانی بهمراه ۵۷ تن آتش نشان  به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی- بازار جامع زرگران اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: در حین اعزام به محل حادثه دود از سقف یکباب مغازه زرگری مشاهده می شد که آتش نشانان از دو سمت با پهن کردن لوله های آبدهی نسبت به مهار آتش اقدام نمودند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به تنگ و باریک بودن مسیر منتهی به محل آتش سوزی آتش نشانان توانستند آتش را سریعا مهار کنند.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی ادامه داد: نهایتا این آتش سوزی موجبات آسیب دیدن دو مغازه به هم متصل را فراهم نمود که علت حادثه پس از بررسی های بعمل آمده؛ جوشکاری و ریختن اخگرهای حاصله بر روی اجسام قابل اشتعال اعلام شد.

همین گزارش حاکی است: در حین اطفای آتش سوزی بازار، یک مورد آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت۱۰:۳۲ دقیقه واقع در استاد سرای رشت به مرکز ۱۲۵ اعلام شد که سریعا ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۳۰ تن آتش نشان از ۵ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

مومنی علت آتش سوزی منزل مسکونی در استاد سرا را اتصالی در سیستم سیم کشی برق اعلام داشت و افزود: خوشبختانه آتش سوزی با توجه به اینکه از دو طرف احتمال سرایت به منازل مسکونی همجوار را داشته، به جایی سرایت نکرد و در همان مکان خاموش شد.

tel final1

Share