طی پیامی عنوان شد

عذرخواهی رسمی شورای سیاستگذاری «هفته نامه جوانان دیارمیرزا» از مردم تالش

رشادت ها و دلیرمردی های مردم فرهنگ دوست و قهرمان پرور تالش همواره مورد تاکید جامعه‌ی رسانه‎ای بوده و دست اندرکاران «هفته نامه جوانان دیارمیرزا» نیز بر این موضوع تاکید دارند بنابراین ضمن ابراز ارادت به مردم عزیز آن دیار مجددا از همه تالشی های عزیز عذرخواهی می‎نماییم.

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی ناراحتی مردم غیور و ولایت مدار تالش از تیتر شماره پنجم هفته photo_2016-09-22_18-23-46نامه جوانان دیارمیرزا شورای سیاستگذاری این نشریه ضمن محکومیت اقدامات تحریک آمیز از عموم مردم شهرستان تالش عذرخواهی می کند.

شورای سیاستگذاری هفته نامه جوانان دیارمیرزا ضمن ادای احترام به خانواده معزز و معظم شهدای خطه قهرمان پرور تالش و عموم مردم این دیار نهایت تاثر و تاسف عمیق خود را از انتخاب تیتر انتخاب شده این هفته نامه اعلام می‎دارد و ضمن عذرخواهی رسمی از عموم تالش زبان‎ها که درسراسر ایران زمین سبب سرافرازی گیلان و ایران عزیز شده اند رسما اعلام می‎داریم که دست اندرکاران این هفته نامه هرگونه توهین به هر یک از اقوام شریف ایران زمین خصوصا هم استانی‎های تالشی را محکوم کرده و آن را خلاف اصول رسانه‎ای می‎دانند.

ناگفته پیداست که رشادت ها و دلیرمردی های مردم فرهنگ دوست و قهرمان پرور تالش همواره مورد تاکید جامعه‌ی رسانه‎ای بوده و دست اندرکاران «هفته نامه جوانان دیارمیرزا» نیز بر این موضوع تاکید دارند. بنابراین ضمن ابراز ارادت به مردم عزیز آن دیار مجددا از همه تالشی های عزیز عذرخواهی می‎نماییم.

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً
شورای سیاستگذاری هفته نامه جوانان دیارمیرزا

tel final1

Share