سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری

سه شرط برای حمایت از روحانی/ ماجرای بررسی ۳۰ کاندیدای اصولگرا برای ریاست جمهوری/برنامه ای برای حمایت از احمدی نژاد نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه اولویت این جبهه برای انتخابات آتی در حال حاضر تمرکز بر روی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در تهران است، درباره ماجرای بررسی سی کاندیدای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تابناک ،سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه اولویت این جبهه برای انتخابات آتی در حال حاضر تمرکز بر روی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در تهران است، درباره ماجرای بررسی سی کاندیدای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده توضیحاتی ارائه کرد.

۱۳۹۲۰۹۰۵۱۳۱۴۰۳۸۸۱_PhotoLسید کمال سجادی  در خصوص اقدامات جبهه پیروان خط امام و رهبری و سایر اصولگرایان برای انتخابات سال آینده، اظهار کرد: در جلسات جبهه و همچنین سایر اصولگرایان اولویت روی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در تهران و پس از آن سایر شهرستان ها است.

وی افزود: در حال حاضر دستور کار جلسات ما برنامه ریزی و چگونگی ورود اصولگرایان به انتخابات شورای شهر است و پس از آن هم تلاش هایی را برای تقویت وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آینده انجام داده ایم.

به دنبال وحدت اصولگرایان از طریق جامعه روحانیت هستیم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: این تشکل سیاسی هنوز به طور صریح وارد موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ نشده است و در حال حاضر جدای از موضوع شورای شهر، نظراتی در حوزه تقویت وحدت اصولگرایی دارد که پیگیر آن است تا مسائل را به جامعه روحانیت مبارز انتقال دهد.

وی در پاسخ به اینکه جلسات جبهه پیروان با جامعه روحانیت برای بررسی نظرات این جریان در ارتباط با وحدت اصولگرایان تاکنون برگزار شده است یا خیر، تصریح کرد: در حال برنامه ریزی برای انجام جلسات مشترک با جامعه روحانیت هستیم.

سجادی یادآور شد: از این جهت جلسه با جامعه روحانیت را مطرح می کنیم که ساختار این تشکل نسبت به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تشکل های حزبی نزدیک تر است، لذا بنا داریم در جلسات مشترک نظریات کارشناسی جبهه پیروان پیرامون وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آینده مطرح کنیم و نظریات جامعه روحانیت را جویا شویم.

ماجرای سی کاندیدای اصولگرا برای ریاست جمهوری چه بود؟

وی در خصوص این که پیشتر گفته بود” سی کاندیدای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده در جبهه پیروان بررسی خواهند شد” توضیح داد: مساله اینگونه که در رسانه ها درج شده است، نبود. خبرنگاری از بنده پرسید “باتوجه به نبود کاندیدای توانمند، جبهه پیروان در انتخابات آینده از آقای روحانی حمایت خواهد کرد” که بنده پاسخ دادم ” همین الان سی کاندیدای بالقوه اصولگرا در ذهن دارم”.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این گونه نیست که در بین اصولگرایان برای انتخابات سال آینده قحط الرجال باشد، آنچه هم بنده گفتم وجود سی کاندیدای بالقوه به طور تقریبی بود. مگر اینهایی که تاکنون رئیس جمهور شده اند، از قبل رئیس جمهور بودند؟ آن ها هم کار کردند، وارد عرصه شدند و در نهایت پیروز انتخابات نام گرفته و رئیس جمهور شدند.

روحانی و خاتمی فکر نمی کردند رئیس جمهور بشوند

وی با نقل مطلبی از “محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری” عنوان کرد: آقای باهنر از آقای روحانی نقل می کرد که وی حتی فکر پیروزی در انتخابات و رئیس جمهور شدن را در زمان جدی شدن تصمیمش برای حضور در انتخابات را نمی کرده است. یا در مورد رئیس دولت اصلاحات هم چنین نقل قول هایی هست که او هم فکر نمی کرد پیروز انتخابات باشد و رئیس جمهور شود.

سجادی در پاسخ به اینکه پیشتر آقای باهنر اعلام کرده بود که ممکن است اصولگرایان در انتخابات آتی از آقای روحانی حمایت کنند، گفت: حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به عنوان یک موضوع حتمی نیست و نباید این گونه تلقی شود.

وی اضافه کرد: معتقدیم عملکرد آقای روحانی در موضوعاتی نظیر انتصابات، برجام و وضعیت اقتصادی کشور طی یک سال آینده خیلی مهم و در این موضوع بسیار اثرگذار است.

برنامه ای برای حمایت از احمدی نژاد نداریم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به اینکه باتوجه به جدی شدن تحرکات محمود احمدی نژاد برای انتخابات آینده، آیا بحثی درباره بررسی نام وی به عنوان یکی از کاندیداهای جریان اصولگرا صورت گرفته است یا خیر، خاطرنشان کرد: بحثی برای حمایت از آقای احمدی نژاد در جبهه پیروان مطرح نشده است.

tel final1

Share