لاهوتی خبرداد

۴۱ واحد صنعتی تحت تملک بانکی در گیلان به چرخه تولید بر می‌گردند

طهمورث لاهوتی بیان داشت: ۴۱ واحد صنعتی تحت تملک بانکی می بایست که بر اساس توافقات ملی به چرخه تولید برگردند و ۷ واحد صنعتی که قرار بود از سوی بانک ها تملک شوند مجددا احیا و دیگر تملک نخواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای تعیین تکلیف واحدهای جانشین شده صنعتی توسط بانک ها در گیلان برگزار شد.

photo_2016-07-29_18-23-41 جلسه ای با حضور مشاور عالی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و عضو موظف هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان ، مدیران بانک ها و صاحبان صنایع در استانداری گیلان برگزار شد.

پیرموذن مشاور عالی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و عضو موظف هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان گفت: اصلی ترین مسولیت همه مسئولین و مدیران مربوطه با  بخش صنعت فعال کردن مجدد واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی است.

وی در ادامه بیان داشت: در عصر شتاب تاریخ و در مقطع فرصت طلایی پسا تحریم و با تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور بر اساس سیاست های اقتصاد ملی با جذب سرمایه گذاری در صنایع کشور بویژه توجه به صنایع کوچک و متوسط می توان شرایط مناسبی را پی ریزی کرد.

کمال الدین پیرموذن در پایان بیان داشت: اقتصاد مقاومتی اصلی ترین مسولیت همه متصدیان کشوری و استانی ایران زمین است و همه بنگاه های اقتصادی و تولیدی که برای بقا می جنگند باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز بیان داشت: در این جلسه مقرر شده است که کلیه مدیران بانک ها نهایت همکاری را با صاحبان صنایع در جهت راه اندازی واحد های تحت تملک بانکی به عمل آورند و در صورت لزوم مواردی که در کارگروه استانی قابل حل نمی باشد در کارگروه ملی مطرح و راه حل های مربوطه ارائه گردد .

طهمورث لاهوتی در پایان بیان داشت: ۴۱ واحد صنعتی تحت تملک بانکی می بایست که بر اساس توافقات ملی به چرخه تولید برگردند و ۷ واحد صنعتی که قرار بود از سوی بانک ها تملک شوند مجددا احیا و دیگر تملک نخواهند شد.

tel final1

Share