کوچکی نژاد: رئیس جمهور درباره حضور برادر خود در مقطع دکتری شفاف‌‌سازی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون آموزش در مجلس از رئیس‌جمهوری خواست تا درباره چگونگی ادامه تحصیل برادر خود در مقطع دکتری شفاف‌‌سازی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ،جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حاشیه‌های «حسین فریدون»، دستیار و برادر رئیس‌جمهور، افزود: دستگاههای امنیتی و نظارتی باید نسبت به تخلفات نزدیکان رئیس جمهور به وی تذکر دهند تا شاهد بروز حاشیه‌های که دkochaki_4625-10رباره حسین فریدون ایجاد شد، نباشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژه خواری برادر رئیس جمهور تأکید کرد: باید این اتفاق بدون مماشات بررسی و شفاف سازی شود.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه کمیسیون آموزش بعد از تعطیلات مجلس باید به طور جدی این موضوع را بررسی کند تصریح کرد: این حق نمایندگان است که در همه امور ورود پیداکنند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه اتهاماتی که به برادر رئیس جمهور وارد است باید شفاف سازی شود، گفت: اگر چنین اتهامی صحت ندارد به مردم گفته شود و اگر این اتهام درست است خود رئیس جمهور با آن برخورد کند تا مردم به نظام اسلامی بیشتر امیدوار شوند.

عضو کمیسیون آموزش در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در مورد نزدیکانش خط قرمز دارد یادآور شد: آقای روحانی همواره عنوان می‌کند که خط قرمزی در دولتش ندارد، بنابراین باید با موضوع دریافت مدرک دکتری از سوی یکی از نزدیکان وی  شفاف‌سازی را شاهد باشیم.

 tel final1

Share