اعضای شورای اسلامی شهر رشت

کارگرنیا: بازرسی گیلان معاملات تاکسیرانی و اتوبوسرانی رشت را بررسی کند/علوی بار دیگر شهردار رشت را تهدید به استیضاح کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: از سازمان بازرسی گیلان خواستار بررسی معاملات انجام شده در سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی رشت هستیم.

شورای شهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،محمدحسین واثق‌کارگرنیا در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر خواستار اعلام گزارش بازرسی از تخلفات شهرداری در ماده ۱۴ به شورا شد.

---۱a14kargarniaوی اظهار کرد: حدود دو ماه پیش تیمی متشکل از سه نفر اعضای شورای رشت موظف به بررسی تخلفات انجام شده درباره ماده ۱۴شدند اما تاکنون هیچ گزارشی به صحن شورا ارسال نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ماده ۱۴ را مربوط به برگزاری مناقصات و مزایده‌ها در شهرداری رشت دانست و افزود: برای بررسی موضوع سه نفر از اعضای شورا مشخص شدند.

وی خواستار ارائه گزارش درباره تخلفات صورت گرفته در بحث مناقصات و مزایده‌های شهرداری رشت شد و گفت: از سازمان بازرسی گیلان خواستار بررسی معاملات انجام شده در سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی هستیم.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: از رئیس شورا می‌خواهیم تا از سازمان بازرسی یک تیم کارشناسی برای بررسی عملکرد بخش‌های مختلف و مناطق شهرداری رشت به شهرداری اعزام کند.

وی با بیان اینکه در منطقه‌یک شهرداری رشت بیشترین معاملات انجام می‌شود، افزود: باید شفاف‌سازی‌هایی صورت گیرد.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: یکسری درآمدهایی در سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی رشت وجود دارد که باید در باره کسب و هزینه آن پیگیری‌هایی انجام شود‌.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز درباره پرسش و پاسخ از شهردار در جلسه اخیر شورا، اظهار کرد: بنده از پاسخ‌های شهردار رشت قانع نشدم.--۴-۲-۹۵alavi

سیدامیرحسین علوی خود را از امضا کنندگان نامه استیضاح شهردار رشت عنوان کرد و یادآور شد: اگر شهردار همچنان به تک‌روی‌ها و عدم توجه به نظرات شورا ادامه دهد یقینا بار دیگر در آستانه استیضاح قرار می‌گیرد.

وی گفت: چند روز گذشته بسیاری در زمینه استیضاح شهردار اظهار نظر کردند و به نوبه خودم از تمام این بزرگواران به خاطر حساسیت‌هایی که داشتند قدردانی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به فرصت یک ماهه به شهردار این شهر اشاره کرد و افزود: اعضای شورا پس از بحث و تبادل نظر به این نتیجه رسیدند که بهتر است فرصت یک ماهه در اختیار شهردار رشت قرار دهند و وی باید در این مدت نقاط ضعف و مورد انتقاد اعضای شورا را برطرف کند.

اعضای شورای شهر رشت تعطیلات تابستانی خود را از امروز به مدت دو هفته آغاز کردند.

tel final1

Share