پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا پارسی، مدیر کل بهزیستی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا پارسی، مدیر کل بهزیستی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را منتشر کرد، متن پیام به شرح زیر است:photo_2016-08-06_14-36-55

«جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون/اقتضای جان چو ای دل آگهی است هر که آگه تر بود جانش قوی است

هفدهم مردادماه فرصت مغتنمی است که فراهم آمد از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه تجلیل به عمل آوریم. و برای اینجانب افتخاری است بس بلند که از ناحیه کارکنان خدوم سازمان بهزیستی ، این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی است و روز پاسداشت قداست قلم است به پاس تلاش خستگی ناپذیر همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران ارجمند به کلیه صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی ، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
البته این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم و به ارواح ملکوتی ایشان درود و سلام می فرستیم .
به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می دهند. باشد که انشاالله شما خبرنگاران غیور ایرانی علی رغم همه موانعی که وجود دارد با تأسی بر پیام آور مصائب کربلا، حضرت زینب کبری (س)، طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا باشید.
لازم می دانم مراتب تقدیر و امتنان خاضعانه خود را از مجاهدت فکورانه و صبورانه خبرنگاران رژف اندیش که در انعکاس اخبار و دست آوردهای سازمان بهزیستی و در صیانت از کرامت معلولین و مددجویان عزیزمان نهایت مساعی خود را بکار گرفتند ،با صدای بلند اعلام داشته و دستان پر عطوفت همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صداقت و نیک اندیشی برای ادامه همکاریهای رسانه ای به گرمی می فشاریم . امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی ، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه ، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

دکتر محمد رضا پارسی، مدیر کل»

tel final1

Share