پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را منتشر کرد، متن پیام به شرح زیر است:unnamed

«خبرنگاری حرفه ی  هنر و عشق است و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، مسئولیت و دلسوزی اند.هنرمندانی که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در ارتباطی دو سویه و عمیق با اجتماع  زندگی می کنند و نمایانگر  فکر و فرهنگ  آن جامعه اند که توسعه و تحولش مرهون تلاش های شبانه روزی آن هاست.

جامعه خبرنگاران و  اصحاب رسانه با توانایی روشنگری خود می توانند در با  هدایت افکار عمومی نقشی مهم در ایجاد ارتباط میان سازمان ها و مردم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه خبرنگاران در پوشش خبری فعالیت ها و رویدادهای  گوناگون، جهت  ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به شما که دلسوزان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی هستید تبریک عرض نموده و برای تمامی شما  از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم.

عبدالرضا قاسمیان لنگرودی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان»

unnamed

tel final1

Share