شریفی در واکنش به اقدام غیرانسانی یک راننده تاکسی

پلاک خودروی تاکسیدار حیوان‌آزار متعلق به رشت نیست/ چنین اقدامی محکوم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: حیوان‌آزاری یک راننده تاکسی که در فضای مجازی با پلاک رشت نمایش داده شده، مربوط به رشت نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت درباره فیلم انتشار یافته در فضای مجازی از حیوان آزاری یک راننده تاکسی گفت: این تاکسی با پلاک ذکر شده خارج از حوزه نظارتی شهرداری رشت بوده و مربوط به شهرهای همجوار است.sagUntitled
اخیرا فایلی در فضاهای مجازی پخش شده است که در آن یک راننده تاکسی در جاده پیربازار اقدام به کشیدن سگ در جاده نموده و این اقدام باعث ناراحتی شهروندان و حامیان حقوق حیوانات شده است. در همین راستا با مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تماس گرفتیم و جویای ماجرا شدیم.
مرتضی شریفی با ابراز ناراحتی از اتفاق رخ داده گفت: امروز تماس های زیادی از سوی شهروندان داشتیم که پیگیر این موضوع بوده اند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اینکه تاکسی های شهرهای استان نیز دارای شماره پلاک مشابه مرکز استان هستند تاکید کرد: این تاکسی با شماره اعلام شده تحت نظارت شهرداری رشت نیست و متعلق به شهرهای مجاور است.
شریفی در پایان واکنش‌های انجام گرفته به این حیوان‌آزاری‌ را نشات گرفته از فرهنگ بالای مردم گیلان عنوان کرد و اظهار داشت: این سازمان نیز چنین اقدامی را محکوم می کند.

وی افزود: بنده به شخصه پیگیر این موضوع بوده ام و معتقدم که باید با چنین افرادی برخورد جدی صورت گیرد.

tel final1

Share