مدیر کل فرودگاه گیلان خبرداد

پرواز بغداد-رشت-بصره و بالعکس از فرودگاه سردار جنگل برقرار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیر کل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز بغداد-رشت-بصره و بالعکس از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت: این پرواز حامل مسافران عراقی می باشد که توسط شرکت هواپیمایی العراقیه در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز بغداد-رشت-بصره و بالعکس از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت: این پرواز حامل مسافران عراقی می باشد که توسط شرکت هواپیمایی العراقیه در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود.

karim aghaeito_2016-07-22_12-42-46 مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت به برقراری پرواز بغداد-رشت –بصره و بالعکس اشاره کرد و گفت: شرکت هواپیمایی العراقیه با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری پرواز شماره ۱۱۱۹ مسیر بغداد به رشت که پس از یک ساعت و نیم پرواز در ساعت ۱۵ روز جمعه هر هفته وارد فرودگاه سردار جنگل رشت خواهد شد و پس از یک ساعت توقف در فرودگاه رشت در ساعت ۱۶ این فرودگاه را به مقصد بصره ترک خواهد کرد، انجام خواهد داد.

مهندس غلامرضا کریم آقایی با اشاره به اینکه این پرواز برای مسافران کشور عراق جهت گردش در مسیرهای گردشگری استانهای شمالی کشور برقرار شده، افزود: پرواز شماره ۱۱۱۷ هواپیمایی العراقیه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه همانروز از بصره به مقصد فرودگاه رشت حرکت خواهد کرد و در ساعت ۲۱ این فرودگاه را به مقصد بغداد ترک خواهد کرد.

وی به اولین پرواز این مسیر در  روز جمعه هشتم مرداد اشاره کرد و افزود: ۲۱۹ نفر از اتباع عراقی از بغداد و بصره به رشت سفر کردند و ۱۱۶ نفر از مسافران تبعه عراق با پروازهای مذکور به شهرهای بصره و بغداد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه گیلان همچنین اضافه کرد: با توجه به زیرساخت های موجود در فرودگاه سردار جنگل رشت، آمادگی خدمات دهی روزانه به ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت را داریم و شرکت های هواپیمایی با توجه به توریستی بودن استان گیلان، مسیر های منتهی به فرودگاه رشت را در اولویت برنامه ریزی خود قرار دهند.

tel final1

Share