رئیس پلیس گیلان خبرداد

پرده برداری از توقیف محموله ۲۵۰ تنی روغن زیتون خارجی در رودبار/ ۱۲ تریلی از یک منطقه ویژه اقتصادی در جنوب بارگیری و به گیلان منتقل شده بودند/ بازداشت ۲ مدیر ارشد شرکت مربوطه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرحیدری با اشاره به اینکه تمامی تریلی ها متعلق به یک شرکت بازرگانی بوده و از یک منطقه ویژه اقتصادی در جنوب بارگیری و به استان انتقال یافته است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان تعزیرات حکومتی شهرستان رودبار وزن کل محموله ۲۵۰ تن و به ارزش تقریبی ۴۸ میلیارد ریال می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف محموله ۲۵۰ تنی روغن زیتون خارجی بدون مجوز به ارزش ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.IMG_5419

سردار محمدرضا میرحیدری در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی در پی گزارشات مردمی مبنی بر پارک تعدادی تریلی حامل۱۲ کانتینر در حاشیه جاده، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: ماموران آگاهی به اتفاق مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و نمایندگان اداره کل استاندارد در محل اعلامی حاضر و ۱۲ تریلی روغن مایع زیتون خارجی بدون مجوز دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تریلی ها متعلق به یک شرکت بازرگانی بوده و از یک منطقه ویژه اقتصادی در جنوب بارگیری و به استان انتقال یافته است، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان تعزیرات حکومتی شهرستان رودبار وزن کل محموله ۲۵۰ تن و به ارزش تقریبی ۴۸ میلیارد ریال می باشد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه دو مدیر ارشد این شرکت که در محل توقیف محموله حضور داشتند، به همراه ۱۲ راننده دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

tel final1

Share