پاسخ لیلا رجبی به اتهام کم غیرتی و دلجویی جواد خیابانی به نمایندگی از رسانه ملی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا ،لیلا رجبی به حرف‌های نچندان محترمانه احسان مهاجرشجاعی ،قهرمان و دبیر پیشین فدراسیون دوومیدانی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا ،به نقل از خبرآنلاین ،لیلا رجبی به حرف‌های نچندان محترمانه احسان مهاجرشجاعی ،قهرمان و دبیر پیشین فدراسیون دوومیدانی پاسخ داد.
۱۶-۸-۱۲-۱۹۴۱۰photo_2016-08-12_19-15-40
رسانه مجازی کمیته ملی المپیک این فرصت را در اختیار دختری گذاشت که در رسانه ملی و در پخش زنده متهم به کم غیرتی شد. اتهامی که از سوی احسان مهاجرشجاعی و مجری شبکه خبر به او زده شد و خنده تمسخرآمیزی را نصیبش کردند. لیلا رجبی در این گفت و گو توضیحاتی درباره این اتهام داده است.

شنیدم که احسان مهاجر شجاعی در یک برنامه تلویزیونی و جلوی چشم ٧٠ میلیون ایرانی، مرا متهم به بی غیرتی کرده است در حالیکه من در این ٨ سالی که در ایران هستم، افتخارات بیشتری نسبت به احسان مهاجر کسب کرده ام.

همیشه تلاش کرده ام که پرچم ایران را بالا ببرم؛ چه با مربی، چه بی مربی. چه با امکانات، یا بی امکانات.

 خود احسان، در المپیک٢٠٠٨ پکن، پنجاهم شد، آیا فکر می کند با این نتیجه خودش هم بی غیرت است که حالا در مورد من اینطور حرف می زند؟ او اگر به خودش بی غیرت نمی گوید پس چطور می تواند جلوی تمام مردم به من توهین کند؟

گفتن بی غیرت به کسی، توهین بزرگی است و من از این بابت برای ایشان خیلی متاسفم.

 چون من همیشه ایران را کشور خودم دانسته ام و کم نگذاشته ام.

در مورد احسان حدادی هم طوری حرف زده اند که به نظرم اصلا درست نیست. احسان واقعا تکرار نشدنی است .

 من نمی دانم واقعا دوومیدانی چند سال دیگر می تواند در المپیک مدال بگیرد؟ پس نباید با یک باخت، اینطور به یک ورزشکار توهین کرد.

احسان مهاجر شجاعی اگر امروز حرفی می زند به خاطر مشکلی است که با کیهانی دارد در حالیکه نباید این مشکل را به ورزشکاران بکشاند.

 من فکر نمی کنم مشکل کیهانی به بچه ها ربط داشته باشد.

دلجویی جواد خیابانی به نمایندگی از رسانه ملی از لیلا رجبی!

جواد خیابانی چند ساعت بعد از حمله تند از استودیوی شبکه ورزش به لیلا رجبی از او و دیگر ورزشکارانی که حذف شدند،دلجویی کرد.

جواد خیابانی روی آنتن زنده ویژه برنامه المپیک از لیلا رجبی دلجویی کرد. او چند ساعت بعد از بی غیرت خوانده شدن این ورزشکار در شبکه ورزش ، با جو تندی که علیه برنامه های تلویزیون به پا شد، روی آنتن زنده سعی کرد از این ورزشکار دلجویی کند و گفت:«لیلا رجبی ورزشکار بزرگی است که برای ما در بازی های آسیایی مدال آورده . احسان حدادی هم همین طور و بقیه بچه ها. ما که بالایش را دیدیم ، پایینش را هم می بینیم. هیچ ورزشکاری به المپیک نمی رود که تلاش نکند.»

او البته بلافاصله بعد از این گفته ها از حسین توکلی هم خواست تا گفته هایش را تائید کند . توکلی هم از اهمیت و دشواری المپیک گفت سپس خیابانی امیراقبال شفیع را دوست دانشمندش خواند و پسر شفیع هم مایکل فلپس را یکی از «نادرترین!» ورزشکاران تاریخ نامید!

tel final1

Share