واکنش کرباسچی به خودکشی یک فرد در دفتر حزب کارگزاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، شخصی که روز گذشته در دفتر این حزب خودکشی کرده را عضو متبوع خود ندانست و گفت: نامبرده بازنشسته شهرداری بوده است و به دلایل مشکلات مالی آقای مهندس علیخانی که از زمان شهرداری ایشان را می شناخت، وی را برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه ها در دبیرخانه به استخدام درآورده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، شخصی که روز گذشته در دفتر این حزب خودکشی کرده را عضو متبوع خود ندانست و گفت: نامبرده بازنشسته شهرداری بوده است.۱۴۸۹۴۳۰_۸۹۰

غلامحسین کرباسچی درباره خودکشی فردی در دفتر حزب کارگزاران سازندگی افزود: فرد متوفی بازنشسته شهرداری بوده است و به دلایل مشکلات مالی آقای مهندس علیخانی که از زمان شهرداری ایشان را می شناخت، وی را برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه ها در دبیرخانه به استخدام درآورده بود .

وی ادامه داد: فرد متوفی به دلیل اینکه مورد اعتماد بوده و از جهتی برای کمک به وی برای تامین هزینه های زندگیش در دفتر حزب مشغول بکار شده بود.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اظهارداشت: ایشان کلید ورود ساختمان را برای روزهای کاری در اختیار داشته ولی روز گذشته مصادف با جمعه به دفتر مراجعه به این عمل کرده است؛ زمانی که یکی از اعضای حزب به دفتر برای انجام اموری مراجعه می کند با جنازه وی مواجه شده و پلیس را در جریان امور قرار می دهد .

کرباسچی گفت: حزب کارگزاران سازندگی به این متوفی و به یک نفر نیروی خدماتی برای امور نظافت حقوق پرداخت می کند و پرداختی دیگری به افراد ندارد و حتی اعضا باید حق عضویت بپردازند و حزب امکانات پرداخت حقوق را ندارد.

tel final1

 

Share