کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا

واکنش کارگرنیا به خبر ریاست شورا در سال چهارم / هزینه مخالفت با شهردار را به جان می‌خرم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارگرنیا در خصوص اینکه آیا «شما کاندیدای ریاست شورا در سال چهارم هستید؟» اظهار کرد: هنوز کاندیدای ریاست شورا برای سال چهارم مشخص نشده و هیچ گونه جلسه ای هم در مورد معرفی افراد به عنوان کاندیدا تشکیل نشده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین واثق کارگرنیا عضو هیات ریسه شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص دلایل موافقت خود با استیضاح شهردار رشت گفت : اخیرا از مبادی رسمی و بررسی های صورت گرفته در شهرداری مشخص شده است که در بخش های مالی، تهاترها و معاملات ایراداتی وجود دارد که بخصوص در بخش معاملات این تخلفات بیشتر بوده است.---۱a14kargarnia

این عضو شورا افزود: همیشه بر این عقیده بودم که فضای شهرداری و شورا باید فضای سالم و به دور از اختلافات و در آرامش باشد.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه در مقابل تخلفات شهرداری سکوت نخواهم کرد, گفت: در مقابل رای مردم احساس تکلیف می‌کنم و باید امانتدار باشم و سکوت در برابر این تخلفات خیانت به اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه «اگر همه اعضای شورا رای به قانع شدن دهند رای من همان قانع نشدن است» گفت : ممکن است بسیاری از تخلفات که در شهرداری صورت گرفته است از نظر قضایی اثبات نشود اما بنده به این امر اعتقاد دارم که در شهرداری تخلف صورت گرفته است و اگر این مخالفت به ضرر من در انتخابات آینده باشد همه را به جان می‌خرم.

 واثق کارگر نیا با بیان اینکه چرا همیشه در آستانه انتخاب هیات رییسه شورا بحث استیضاح به صورت جدی دنبال می شود, اظهار کرد: بحث هیات رئیسه هیچ نقشی در استیضاح نداشته است. بسیاری از اعضای شورا که اکنون در جبهه موافق هستند همیشه به من می‌گفتند که ما در مقابل مردم مسوول هستیم و باید جواب گو باشیم و امروز من به آنها میگویم که چه اتفاقی افتاده است که سکوت پیشه کرده اند.

این عضو شورا در خصوص اینکه آیا «شما کاندیدای ریاست شورا در سال چهارم هستید؟» اظهار کرد: هنوز کاندیدای ریاست شورا برای سال چهارم مشخص نشده و هیچ گونه جلسه ای هم در مورد معرفی افراد به عنوان کاندیدا تشکیل نشده است.

tel final1

Share