در جریان اولین دیدار تدارکاتی این تیم رخ داد

واکنش مایلی کهن به شعارهای اعتراضی هواداران/قرار نیست نوری و زارع تا آخر عمر در ملوان باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایلی کهن در جمع هواداران با بیان اینکه وی سرمربی این تیم است و در مسائل فنی تصمیم گیر است اظهار کرد: هر یک از هواداران مممکن است طرفدار بازیکنی باشد اما نمی توان با سلیقه هواداران تیم را بست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تدارکاتی امروز ملوان با تیم ملی نوجوان ایران با حاشیه هایی همراه بود.(گزارش تصویری)photo_2016-07-27_08-54-28

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, در حالیکه در بین این دیدار برخی هواداران ملوان با سردادن شعارهای اعتراضی خواستار حضور مازیار زارع و پژمان نوری در این تیم شده بودند, محمد مایلی کهن میان تماشاگران آمد و برای دقایقی به صورت مستقیم با آنها گفتگو کرد.

مایلی کهن در جمع هواداران با بیان اینکه وی سرمربی این تیم است و در مسائل فنی تصمیم گیر است اظهار کرد: هر یک از هواداران مممکن است طرفدار بازیکنی باشد اما نمی توان با سلیقه هواداران تیم را بست.

سرمربی ملوان اظهار کرد: هم اکنون بازیکنان جوان و مستعدی در ملوان حضور دارند که از آمادگی خوبی برخوردارند و بنده ترجیح می دهم از آنها به جای نوری و زارع استفاده کنم.

مایلی کهن گفت: نوری و زارع زحمات زیادی برای ملوان کشیدند اما قرار نیست در هر شرایطی و تا آخر عمر برای این تیم بازی کنند همانگونه که یک روز دوران فوتبال غفور جهانی نیز به پایان رسید.

گفتنی است اولین دیدار تدارکاتی تیم ملوان مقابل تیم ملی نوجوانان ایران راس ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۴مرداد در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد.

tel final1

Share