مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان خبر داد:

واژگونی خودرو پراید در تالاب سوستان دو مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،واژگونی خودرو پراید در عمق ۱۵ متری تالاب سوستان لاهیجان منجر به مصدومیت راننده و سرنشین پراید شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه لاهیجان، واژگونی خودرو پراید در عمق ۱۵ متری تالاب سوستان لاهیجان منجر به مصدومیت راننده و سرنشین پراید شد.

hadeseآمنه اخلاقی با بیان اینکه ساعت ۲۲:۵۹ روز سه شنبه مورخ ۹۵/۵/۱۲ این حادثه در لاهیجان به اپراتوری فوریتهای پزشکی گیلان اعلام شد، گفت: با گزارش این حادثه, پایگاه فوریتهای پزشکی نزدیک به محل حادثه، بلافاصله از لاهیجان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومین توسط عوامل آتش نشانی به بیرون از تالاب کشیده شدند، تصریح کرد: تکنسینهای اورژانس ۱۱۵, با بررسی صحنه و شرایط مصدومین، سریعا شروع به ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به مصدومین حادثه شدند.

اخلاقی افزود: مصدومین این حادثه دو مرد ۲۳ و ۲۵ ساله بودند که بیشتر از ناحیه سر و کتف دچار آسیب شده بودند و به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی منجر به کاهش حوادث ترافیکی می گردد.

photo_2016-08-03_09-50-55 photo_2016-08-03_09-51-06

tel final1

Share