مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در جمع خبرنگاران

هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری وجود ندارد که برق دار نباشد/ پراکندگی مشترکین و رطوبت بالای هوا ۲ مشکل عمده ما است/ هدیه جالب شرکت توزیع برق گیلان به خبرنگاران

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طالبی دو مشکل عمده شرکت توزیع برق در استان گیلان پراکندگی مشترکین و رطوبت بالای هوا اعلام کرد و افزود: طبق آمار اعلام شده از صنعت برق کشور استان گیلان پراکنده ترین مشترکین برق را در کشور دارد و خود این عامل کار ما را در برق رسانی به مشترکین نسبت به سایر استان ها سخت تر کرده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح امروز نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع  نیروی برق استان گیلان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.(گزارش تصویری)

photo_2016-08-07_11-19-42به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ،جمشید طالبی ضمن خیر مقدم و تبریک روز و هفته خبرنگار به تمام اصحاب قلم و رسانه گفت: شفاف سازی که توسط خبرنگاران در جهت تنویر افکار عمومی انجام می شود راهگشای مناسبی برای جلوگیری از بسیاری از معظلات اجتماعی است.

وی با بیان این که در استان گیلان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد افزود: از این تعداد مصرف کننده برق ۹ هزار و سیصد نفر آن ها مشتریکن مصارف بالای ما محسوب می شوند که بیش از ۳۰ کیلو وات برق مصرف می کنند .

طالبی ضمن بیان این نکته که هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری وجود ندارد که برق دار نباشد اذعان داشت: هر روستای بالای ۱۰ خانواری که مشکل زیست محیطی و منابع طبیعی نداشته باشد از برق بهره مند می شود و هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری وجود ندارد که کد روستایی و مجوز محیط زیستی داشته باشد و از برق محروم باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع  نیروی برق گیلان از برق دار شدن ۴ روستا در حوزه شهرستان رضوانشهر با استفاده از انرژی خورشیدی خبر داد و تصریح کرد: همه این روستاها از مناطق صعب العبور و سخت بودند و در هفته دولت در شهرستان تالش نیز با استفاده از انرژی خورشیدی ۴ روستا را برق دار خواهیم کرد.

وی با اشاره به بهره برداری اداره توزیع نیروی برق استان گیلان از ۳۹۹ فقره پروژه در هفته دولت گفت: داین پروژه ها با هزینه ای بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

طالبی دو مشکل عمده شرکت توزیع برق در استان گیلان پراکندگی مشترکین و رطوبت بالای هوا اعلام کرد و افزود: طبق آمار اعلام شده از صنعت برق کشور استان گیلان پراکنده ترین مشترکین برق را در کشور دارد و خود این عامل کار ما را در برق رسانی به مشترکین نسبت به سایر استان ها سخت تر کرده است و همچنین وجود رطوبت بالای هوا عمر مفید تجهیزات ما را نسبت به مناطق دیگر کمتر کرده است و این دو عامل باعث می شود که نگاه مسئولین استانی به صنعت برق گیلان نگاه متفاوت تری باشد و ما را درخدمت رسانی به مشترکین محترم استان همراهی کنند.

به گزارش دیارمیرزا در پایان مراسم از خبرنگاران فعال رسانه های استان به مناسبت روز خبرنگار با اهدای یک عدد لامپ ۲۵ وات آفتابی و فلش مموری تقدیر شد. دیارمیرزا مراتب قدردانی خود را از شرکت توزیع برق گیلان به دلیل توجه به تولیدات بومی و همچنین کمک به ترویج فرهنگ استفاده از لامپ های کم مصرف اعلام می‌دارد!

tel final1

Share