در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

هاکی سالنی در انزلی اوج می‌گیرد/مسئولان از هاکی بازان حمایت کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیات ریسه هاکی گفت: ورزش هاکی در آخر های دهه ی ۶۰ رشد بسیارخوبی را به همراه داشته ولی متأسفانه در دهه ی ۷۰ این ورزش به علت نداشتن پایه هایی قوی کم رنگ تر شد در صورتی که حق این ورزش در شهرستان بندر انزلی وضعیت فعلینیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس هیئت هاکی بندر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به سوابق ۱۰ساله قهرمانی کشوری در رده های اول، دومی و سومی گفت: هدف ما  پررنگ تر شدن هاکی در بندر انزلی و استان گیلان است و خواستار حمایت های مالی مسئولین و اسپانسرینگ در این امر هستیم.photo_2016-07-28_18-41-35

محمدرضا روحان منش در خصوص مسابقات کشوری تصریح کرد: تیمی در رده سنی زیر ۱۶ سال با مربی گری و سرپرستی غلامرضا اولاد ربیعی برای مسابقات کشوری به میزبانی استان گرگان در حال تمرین است.

وی افزود: در این مسابقه ۱۲ تیم از کشور شرکت می‌کنند که یکی از ۱۲ تیم ها، تیم هاکی شهرستان بندر انزلی است و امیدواریم با حمایت های مالی، و اختصاص بودجه به این ورزش بتوانیم قهرمانی کشور را از آن بندر انزلی نماییم.

روحان منش با اشاره به برنامه های هدفمند همراه حمایت های مسئولین و خانواده ها گفت: در شهوریور ماه ۱۳۹۵ قصد داریم مدارس هاکی سطح کشوری در دوره های سالنی و چمنی برگزار کنیم که به دنبال برگزاری این مدارس خواستار بها دادن به ورزش هاکی بانوا  با حمایت خانم خاکپور نایب رئیس اداره ورزش بانوان هم هستیم.

همچنین سید محمدکیا عضو هیات ریسه هاکی در ادامه صحبت های روحان منش گفت: ورزش هاکی در آخر های دهه ی ۶۰ رشد بسیارخوبی را به همراه داشته ولی متأسفانه در دهه ی ۷۰ این ورزش به علت نداشتن پایه هایی قوی کم رنگ تر شد در صورتی که حق این ورزش در شهرستان بندر انزلی وضعیت فعلینیست.

وی افزود: در صدد حمایت های مسئولین و حمایت های مالی اسپانسرینگ هستیم تا بتوانیم هاکی را هم چون دهه ی ۶۰ به سطح قهرمانی های کشوری و همچنین جهانی برسانیم.

در پایان این گفت و گو مربی و سرپرست ورزش هاکی بندر انزلی که در حال حاضر تنها مربی هاکی دراستان گیلان است، اظهارداشت: مدت زمانی که برای بازیکنان هاکی میگذارم برای فرزندان خود نمی‌گذارم و این وقت تنها جهت قهرمانی این ورزش برای بندر انزلی است.

غلام رضا اولاد ربیعی با اشاره به مشکلات مالی این ورزش گفت: بازیکنان با هزینه خود به مسابقات می روند و زمین تمرین کرایه می کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان باید مسابقات زیادی را تماشا کنند و از چوب ها و توپ های مرغوبی استفاده کنند که متأسفانه به دلیل عدم حمایت های مالی، هیچ یک از این باید ها انجام نمی شود.

در پایان اولاد ربیعی درخصوص نحوه بازی هاکی هم توضیحاتی را مطرح کرد و گفت: این ورزش در زمین های چمنی ۱۱ به ۱۱ نفر و در زمین های سالنی ۶ به ۶ برگزار می شود و جدیدا ۵ به ۵ هم میتوان در زمین های کوچک بازی کرد.

tel final1

Share