معاون مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در جمع خبرنگاران مطرح کرد

نیمی از نیروهای دانشگاه پیام نور قراردادی هستند/ افتتاح ۳ طرح دانشگاه پیام نور گیلان در دهه فجر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فیصل حسینی معاون مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور پیش از ظهر امروز در رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فیصل حسنی معاون مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور پیش از ظهر امروز در رشت برگزار شد.

hasaniبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, حسنی با بیان اینکه ۴۵۰ پروژه نیمه تمام در دانشگاه پیام نور کل کشور وجود دارد که از این تعداد ۹ طرح سهم استان گیلان می باشد، گفت: از نه طرح استان گیلان ۳ طرح در دهه فجر افتتاح می گردد که یک طرح در آستارا و دو طرح در مرکز رشت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۵۰ طرح کشوری، ۶۰ طرح در هفته دولت و ۱۰۰ طرح در دهه فجر به بهره برداری می رسد اظهار داشت: سالی یک سوم طرح ها به بهره برداری می رسد و تا پایان سه سال آینده این طرح ها به پایان می رسد.

حسنی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان کشور افزایش یافته است به تبع آن در ده سال آینده دانشجویان افزایش می یابند و مسلما مشکلی از تعداد دانشجو نخواهیم داشت.

معاون مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: قصد داریم با تولید محتوا کاری نماییم که دانشجو در منزل خود، آموزش ببینند.

وی با ببان اینکه دانشگاه پیام نور در کل کشور ۵۰۰ واحد دانشگاهی دارد افزود: ۵۰ درصد نیروهای این دانشگاه که تقریبا چهار هزار نفر می باشد به صورت قراردادی هستند.

حسنی همچنین تصریح کرد: دانشگاه پیام نور هزار نفر از این نیروهای قراردادی که در آزمون ادواری شرکت کرده اند را به وزارت علوم معرفی کرده است تا سازمان مدیریت برای آنها ردیف صادر نماید.

معاون مالی و عمرانی پیام نور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، گفت: ردیف استخدامی برای این دانشگاه باید توسط دولت صادر گردد.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پیام نور، آموزش در نقاط محروم است، گفت: این دانشگاه کمترین شهریه را در دانشگاه های کشور دریافت می کند.

حسنی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر هیچ بدهی به پیمانکاران خود ندارد.

گفتنی حسنی پس از این نشست به دیدار آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت رفت.

tel final1

Share