استاندار گیلان در گردهمایی یکروزه فرمانداران

نوع برخورد با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها آشکار و پنهان ارزیابی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان تکریم ارباب رجوع را از وظایف فرمانداران عنوان کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بصورت بازرسی‌های آشکار و پنهان ارزیابی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی در گردهمایی یکروزه فرمانداران که با حضور معاونین استاندار و مدیران کل ستادی استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و موثر در زمینه‌ی استفاده‌ی شایسته از فرصت هفته‌ی دولت پیش‌رو برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام گفت: هفته‌ی دولت فرصت مناسب برای گسترش اعتماد عمومی، ارتقاء امید مردم و تقویت سرمایه‌های اجتماعی از طریق بازگو کردن خدمات و اقدامات انجام شده است.

IMG_4865وی با بیان اینکه راستگویی و پرهیز از تبلیغات ریاکارانه از راهبردهای تبلیغاتی دولت یازهم است گفت: در ارائه‌ی آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ی دولت نهایت دقت انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه اطلاع مردم از وضعیت کشور و استان در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم و وضعیتی که پس از سه سال داریم حق آنها است گفت: توجه به اصل شفافیت، راستگویی، اخلاق مداری و درستی آمار ها ، سفارش همیشگی بنده برای گزارش اقدامات است.

نجفی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی‌های انجام شده از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، بویژه فرمانداران باید دارای پویایی و نشاط و با قدرت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت تعامل فرمانداران با ائمه‌ی جمعه و نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها برای پیشبرد امور گفت : تعامل با نماینگان مجلس و ائمه جمعه براساس معیارهایی که در قانون مشخص شده است باعث افزایش همدلی و فراهم شدن بستر مناسب خدمت به مردم می‌شود.

استاندار گیلان همچنین تکریم ارباب رجوع را از وظایف دیگر فرمانداران عنوان کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بصورت بازرسی‌های آشکار و پنهان ارزیابی می‌شود.

نجفی همچنین به در پیش بودن هفته‌ی دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت : ویژه برنامه‌های این هفته بصورت شایسته انجام  شود.


tel final1

Share