استاندار گیلان در جمع اعضای خانه مطبوعات

نقد حق رسانه ها است /در تبلیغات به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی‎شویم/ در تجلیل‎ از خبرنگاران عدالت و انصاف رعایت شود/عناد با دولتها تضعیف نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آستانه نزدیک شدن به هفدهم مرداد روز خبرنگار با اعضای جدید خانه مطبوعات دیدار کرد و گفت : در تبلیغات به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی شویم حتی اگر بیان حقایق و گزارش اقدامات انجام شده موجب نقد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی صبح امروز در این دیدار با قدردانی از تلاشهای سازنده اصحاب رسانه گیلان در مسیر پیشرفت و توسعه استان گفت : باید تلاش کنیم از این فرصت خوب و سرمایه اجتماعی که در اصحاب رسانه و فرهنگ گیلان وجود دارد بیشتر استفاده کنیم.دیدار-استاندار-و-خانه-مطبوعات-۱-۸۰۳x498
وی با بیان اینکه پیوند بین دولت و ملت با اطلاع رسانی رسانه ها تقویت می شود افزود: رسانه ها در غیاب احزاب فراگیر ، نقش مهمی رادر تعامل حاکمیت با مردم برعهده دارند و بخشی از فعالیت احزاب بردوش رسانه ها است.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد :نقد حق رسانه ها است و باعث می شود مدیران به مسائل جامعه توجه بیشتر کنند.
استاندار گیلان با بیان اینکه معدود نقدهای غیر دلسوزانه ای نیز وجود دارد خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشتیم که همه از ما تعریف و تمجید بکنند و بنده از همه کسانی که از برنامه های ما حمایت و حتی نقد می کنند تشکر می کنم.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت : کارهای بزرگی در دولت به رغم محدودیتهای اعتباری که حاصل تحریمها و کاهش درآمدهای نفتی در سالهای اخیر بود انجام شده است اما عده ای با عناد این دستاوردها را زیر سوال می برند در حالیکه عناد با دولتها تضعیف نظام است.
استاندار گیلان راستگویی ،امانتداری و رعایت اخلاق و احترام به مردم را از موارد مورد تاکید در گزارش مسئولان به مردم عنوان کرد و گفت: در تبلیغات به دروغ و عوام فریبی متوسل نمی شویم حتی اگر بیان حقایق و گزارش اقدامات انجام شده موجب نقد شود.
دکتر نجفی جمع جدید خانه مطبوعات را از افراد با تجربه با دیدگاه های متفاوت دانست و گفت : قطعاً توقعات و انتظارات خبرنگاران از شما بیشتر از دوره‌های قبل است که باید خواسته‌های بحق این قشر زحمتکش را محقق سازید و در این راه استانداری نیز پشتیبان شما است.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران از اقشار آسیب پذیر و شغل‌شان نیز پر مخاطره است باید به برنامه های حمایتی از خبرنگاران بویژه در بخشهای رفاهی و آموزشی کمک کنیم.
استاندار گیلان همچنین از دستور برای افزایش بودجه مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: کمیته برگزاری مراسم روز خبرنگار تلاش کند تا در تجلیل‎ها رعایت عدالت و انصاف انجام پذیرد.
دکتر نجفی با بیان اینکه رسانه‌های محلی به عنوان یکی از زیر ساخت‌های اساسی اطلاع رسانی در جامعه نقش مهمی در افزایش آگاهی و توسعه فرهنگ عمومی دارند گفت : خوشبختانه در آثار خبرنگاران گیلانی بویژه در بین نسل جوان تحلیلهای خوبی دیده می شود که ظرفیت غنی جامعه رسانه ای استان را نشان می دهد.

دیدار-استاندار-و-خانه-مطبوعات-۲-۸۰۳x498 دیدار-استاندار-و-خانه-مطبوعات-۳-۸۰۳x498 دیدار-استاندار-و-خانه-مطبوعات-۵-۸۰۳x498
tel final1

Share