نخستین جشنواره بازی رشت برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره بازی رشت با همت شهرداری منطقه چهار رشت ،موسسه حمایت از کودکان سرطانی گیلان و جمعی از دغدغه مندان و متخصصین حوزه کودک از سوم تا پنج شهریور ماه ساعت ۱۸ تا ۲۲ در خیابان منظریه ، محل دائمی جشنواره ها برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جشنواره بازی رشت با همت شهرداری منطقه چهار رشت ،موسسه حمایت از کودکان سرطانی گیلان و جمعی از دغدغه مندان و متخصصین حوزه کودک از سوم تا پنج شهریور ماه ساعت ۱۸ تا ۲۲ در خیابان منظریه ، محل دائمی جشنواره ها برگزار می شود.photo_2016-08-22_19-10-58

در این جشنواره تلاش می شود کودکان در محیطی شاد و پر از رنگ و زیبا درکنار خانواده هایشان با بازی هایی که خیلی از بزرگترها با آنها خاطره دارند، آشنا شوند و  لذت ببرند.

آیین افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه سوم شهریور ماه ساعت ۱۸ و اختتامیه آن روز جمعه در همین ساعت برگزار می‌شود.

برای برگزاری این جشنواره، طی جلسات متمادی و ساعتها بحث و کار گروهی از بهمن ماه سال گذشته تدارک دیده شده و به عنوان اولین سال برگزاری درتاریخ سوم،چهارم و پنجم شهریور شروع به کار می کند.
گفتنی است ورود عموم جهت حضور در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقمندان جهت اطلاع بیشتر می توانند در فضای مجازی به آدرس زیر به کانال تلگرام وصفحه اینستاگرام جشنواره بازی رشت مراجعه نمایند.
@rashtgamesfest

tel final1

Share