توسط هلال احمر

نجات جان پیرزن گمشده در جنگل های تالش پس از ۴ ساعت جستجو+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امدادگران جمعیت هلال احمر تالش در غرب استان گیلان، بعد از چهار ساعت جستجو، پیرزن گمشده در جنگل های این شهرستان را نجات دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا \،یک تیم از امدادگران زبده کوهستان به همراه رئیس جمعیت هلال احمر تالش پس از چهار ساعت جستجو، پیرزن گمشده در منطقه دوخاله کوه در تالش را پس از امدادرسانی، به خانواده بازگرداندند.

zx 4پیرزن ۶۵ ساله روستایی برای آوردن آب از چشمه راهی کوهستان دوخاله کوه می شود، خانواده و همسایه ها که متوجه غیبت طولانی او می شوند نگران از وضعیت نارسایی قلبی او برای جستجو راهی جنگل شده اما ناامید برمی گردند که حدود ساعت ۱۲ ظهر برای دریافت کمک با مرکز عملیات هلال احمر تماس می گیرند.

رئیس هلال احمر تالش بلافاصله در محل حاضر می شوند که پس از چهار ساعت جستجو ، پیرزن را در منطقه دوخاله کوه پیدا کرده و پس از اکسیژن تراپی، امدادگران پیرزن را به دلیل کوهستانی بودن منطقه با طی مسافت ۱۰ کیلومتری تا محل استقرار آمبولانس هلال احمر حمل می کنند و پس از بهبود کامل و ارائه خدمات امدادی توسط آمبولانس هلال احمر به خانه باز می گردانند.

tel final1

Share