نیکومنش در جمع خبرنگاران

نباید به خاطر منافع شخصی مانع توسعه رشت شویم/هیچ شهری پتانسیل رشت را ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکومنش با اشاره به اینکه همه باید به مدیریت شهری کمک کنند اظهار کرد: زمان، زمان گفتمان است نباید زود از کوره در برویم و یا به خاطر منافع شخصی از توسعه رشت جلوگیری نماییم.

اختصاصی پایگاه اطلاع‌رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر از خبرنگاران توسط شهرداری و شورای شهر رشت صبح امروز در مجتمع خاتم‌الانبیاء این شهر برگزار شد.nikooo_2016-01-03_07-56-29

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در ابتدای این مراسم مظفر نیکومنش نودهی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: صحبت کردن در جمع خبرنگاران بسیار سخت است و چون دانش‌آموزی است که مقابل استاد ادبیات انشا می‌خواند.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان شهروند هر کدام نقشی در شهر داریم و باید آن را اجرا کنیم، افزود: هدف همه ما توسعه شهرمان رشت است و باید بپذیریم که حق شهر رشت این جایگاه فعلی نیست.

وی ادامه داد: رشت نه تنها در کشور بلکه در جهان کرسی دارد و همه ما باید سعی کنیم جایگاه رشت را بالابریم.

نیکو منش با اشاره به اینکه باید در آینده به فرزندان خود پاسخگو باشیم اظهار داشت: رسانه در انقلاب اسلامی نقش بی‌نظیری داشت.

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: هیچ شهری را در ایران نمی‌توانید نام ببرید که من نرفته باشم ولی هیچ شهری پتانسیل شهر رشت را ندارد.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم که در شهر رشت زندگی می‌کنم و بزرگ شده‌ام، اظهار داشت: همه باید با همدلی و اتحاد، اقدام و عمل کنیم تا شهر رشت را به جایگاه واقعی برسانیم.

این عضو شورای شهر رشت افزود: درست است که اختلاف سلیقه وجود دارد ولی این اختلافات قابل حل می‌باشد.

نیکومنش با اشاره به اینکه همه باید به مدیریت شهری کمک کنند اظهار کرد: زمان، زمان گفتمان است نباید زود از کوره در برویم و یا به خاطر منافع شخصی از توسعه رشت جلوگیری نماییم.

tel final1

Share