سرمربی ملوان در جمع خبرنگاران

ملوان نیاز به تمرینات بیشتری دارد/پیروزی سپیدرود را تبریک می‌گویم/فوتبال جنگ نیست /کری خوانی جزئی از فوتبال است و با توهین فرق دارد/همه با کمک هم از فوتبال لذت ببریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی ملوان در بخش دیگری از اظهارات خود پیروزی تیم سپیدرود را تبریک گفت و افزود: کری خوانی جزئی از فوتبال است و با توهین فرق دارد. هواداران انزلی شعار زیبایی سر می ‌دادند و ورزش باید اینگونه باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مایلی‌کهن پس از تساوی ملوان مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران این بازی را یک دیدار سخت و پایاپای نامید و اظهار کرد: می توانستیم دروازه تیم حریف را باز کنیم و فرصت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از امتیاز بازی در خانه بهره ببریم.photo_2016-07-27_08-54-08

سرمربی ملوان گفت: دیدار در لیگ یک کمی سخت بوده و قابل پیش بینی نیست اما سعی می کنیم در هفته های آینده آماده تر حاضر شویم زیرا تیم نیاز به تمرین بیشتری دارد.

مایلی کهن افزود: از داشته هایمان استفاده می کنیم و تلاشمان بر بهتر شدن وضعیت تیم متمرکز است.

وی اظهار کرد: فوتبال برای لذت بردن است و همه باید خود را از حواشی دور کنند, فوتبال جنگ نیست و سعی می کنیم در بازی های آینده با قدرت وارد شویم.

سرمربی ملوان در بخش دیگری از اظهارات خود پیروزی تیم سپیدرود را تبریک گفت و افزود: کری خوانی جزئی از فوتبال است و با توهین فرق دارد. هواداران انزلی شعار زیبایی سر می ‌دادند و ورزش باید اینگونه باشد. امیدوارم همه با کمک هم از فوتبال لذت ببریم.

tel final1

Share