مربی تیم فوتبال ملوان انزلی

ملوان قربانی پول‌های میلیاردی مدیران دولتی شد / جوانان خوبی به ملوان تزریق کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پول‌های میلیاردی که برخی از مدیران عامل باشگاه‌های دولتی پرداخت کردند، یکی از عوامل سقوط ملوان به لیگ یک بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پول‌های میلیاردی که برخی از مدیران عامل باشگاه‌های دولتی پرداخت کردند، یکی از عوامل سقوط ملوان به لیگ یک بود.

MG_2621نادر فریادشیران درمورد شکایت رئیس هیأت فوتبال اراک از او گفت: رئیس هیأت فوتبال اراک از من به کمیته اخلاق شکایت کرده و در صورتی که من را بخواهند، با کمال میل می‌روم و توضیحاتم را به خاطر مصاحبه‌ای که کردم، ارائه می‌کنم.

وی در مورد بازی با فولاد یزد گفت: همه چیز خوب بود، تنها مشکل این مسابقه زمان آن بود که مجبور بودیم ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه به مصاف حریف برویم که هوا بسیار گرم بود. اگر این بازی یک ساعت دیرتر برگزار می‌شد، قطعا شاهد بازی بهتری می‌شدیم.

فریادشیران تصریح کرد: ملوان پوست‌اندازی کرده است، یک سری جوان آینده‌دار در این تیم بازی می‌کنند و برخی از بازیکنان که در گذشته کمتر به آنها فرصت بازی می‌رسید، در میدان حضور دارند. ما تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم، ملوان با کم‌ترین امکانات در مسابقات حضور دارد و ما بدون برگزاری اردو و بازی تدارکاتی وارد مسابقات لیگ دسته اول شدیم. تنها بازی تدارکاتی ما بازی با پرسپولیس قائم‌شهر بود که جعفر رامش‌‌گر از ما خواسته بود که بازیکنان جوانش را ببینیم و به این ترتیب یک بازی با‌ آنها انجام دادیم که هم بازی تدارکاتی بود و هم دیدن بازیکنان حریف.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی افزود: دو مساوی داریم که یکی از آنها خارج از خانه بوده است، اگر در بازی خانگی پیروز می‌شدیم، اکنون ۷ امتیاز داشتیم و شرایط‌مان درجدول مناسب‌تر بود. با این حال همچنان امیدوارانه به مسابقات ادامه می‌دهیم. جوانان خوبی به ملوان تزریق کردیم که می‌توانند سال‌های سال پشتوانه این تیم باشند.

وی درمورد اینکه شبکه تلویزیونی استانی از باشگاه ملوان برای پخش بازی ۵ میلیون طلب کرده است، گفت: من هم این مسائل را شنیده‌ام، اما اطلاعات زیادی ندارم، به هر حال باشگاه ملوان تقریباً هیچ امکاناتی از خودش ندارد، زمین تمرین ما متعلق به نیروی دریایی است، دفتر باشگاه را هم شهرداری انزلی به طور موقت در اختیار باشگاه قرار داده است. باشگاه ملوان در سال‌های گذشته قربانی پول‌های میلیاردی شد که برخی از مدیران باشگاه‌های دولتی پرداخت کردند. وضعیت ملوان مثل یک شرکت کوچک بود که در تلاطم‌های بازار دچار آسیب شد و شرکت‌های بزرگ در این شرایط کم‌تر صدمه می‌بینند، ملوان د ر۳-۲ سال گذشته در آستانه سقوط قرار داشت و درنهایت به لیگ یک سقوط کرد، اکنون هم با حضور افراد دلسوزی چون احمد دنیامالی است که این تیم به حیاتش ادامه می دهد.

فریادشیران افزود: مدیران پرسپولیس و استقلال چه در سال‌های گذشته و چه در امسال رقم‌های میلیاردی خرج کردند و ملوان هم برای آنکه از غافله عقب نماند، چنین قراردادهایی را امضا کرد، اما ملوان پشتوانه تیم‌های دولتی را نداشت. مدیران پرسپولیس و استقلال و حتی مدیران اصفهانی و آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی هم قراردادهای میلیاردی امضا کردند. یک بار زمانی رویانیان اعلام کرد پورشه که چیزی نیست، اگر پول داشتم برای بازیکنان پرسپولیس هواپیما می‌خریدم، همان زمان هم گفتم اگر مدیران دولتی قرار باشد این پول‌ها را از جیب خود بدهند، یک میلیون تومان آن را هم خرج نمی‌کنند و پرداخت بازیکنان کنترل‌شده خواهد بود.

مربی ملوان تصریح کرد: در همین فصل مدیر یک باشگاه به من گفت رقابت بین استقلال و پرسپولیس برای جذب یک بازیکن باعث شد قرارداد این بازیکن به دو میلیارد تومان برسد.

tel final1

Share