مسئولان بیت المال را بخاطر نگاه حزبی و جناحی به هدر ندهند

نوروزیان از مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری را اشتغال و مطالبات مردم خواند و گفت: وزیرانی که اشتغال و موضلات اجتماعی را بی ربط به خود می دانند انصراف دهند چون در شانیت ان جایگاه نیستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام نوروزیان امام جمعه موقت فومن با اشاره به ۳۰ مرداد سالروز شهدای گمنام  گفت: باید یاد و نام شهدا و شهدای گمنام در تاریخ ملت ایران همیشه جاویدان و به یاد ماندنی باشد.

 نوروزیان به هفته جهانی مساجد اشاره کرد و افزود: باید برای احیاء و تبئین مطالبات مساجد و بررسی وضعیت مساجد تلاش صورت گیرد.IMG_0956

 وی نقش مساجد را در تعامل دینی و دولتی و تکریم نیروی فعال و تشویق فعالانه مساجد  پر رنگ خواند و گفت: باید به عمران و ابادانی مساجد و تلاش برای برگزاری برنامه های فرهنگی از نگاه همگان اجرایی شود.

 امام جمعه موقت شهرستان فومن به یکم شهریور روز پزشک که به یاد شیخ الرئیس بو علی سینا نام گذاری شده اشاره و افزود: پزشکان باید طبق سوگند نامه که خوانده اند و در مطب دارند احکام اسلام و دوری از خیانت را در کارشان و طبابتشان رعایت کنند.

 وی تعدادپزشکان متخصص و متعهد  را در کشور به برکت انقلاب و خون شهدا و از جایگاه بالا و نیرومند تر از گذشته خواند و اظهار کرد : ما در گذشته  ناگزیر از پزشکان خارجی در کشور و مراکز بهداشتی استفاده می کردیم.

 نوروزیان پزشکان ایران اسلامی را امروزه در خاور میانه از پزشکان نادر خواند و گفت: امروزه در بسیاری از کشورها از پزشکان ماهر ایرانی در درمانها استفاده می شود.

 امام جمعه موقت شهرستان فومن از دیگر مناسبت ایام را شهادت دو یار دیرینه امام شهید رجائی و باهنر اعلام نمود و گفت: این دولتمردان خدمات ارزنده به ملت داشتند که هرگز از یادها و شیرینی عمل و خدماتشان هرگز از زبان مستضعفان نخواهد رفت.

وی همچنین هفته دولت را اشنا کردن مردم به فعالیتهای دولت مردان دانست و گفت: دولت رجائی دولت مکتبی و در بحران با حداکثر تلاش در بر طرف نمودن محرومیتها گام برداشت و هفته دولت هفته سر بلندی برای دولتی است که در خدمت مردم و محرومان باشد.

نوروزیان همچنین هفته دولت را هفته سپاس از دولتی خواند که احکام الهی و حدود الهی و عدالت را اجرائی کند.

 وی از مسئولان و اصحاب رسانه خواست تا خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند که چه کارهایی صورت گرفته است.

 نوروزیان از مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری  را اشتغال و مطالبات مردم خواند و گفت: وزیرانی که اشتغال و معضلات اجتماعی  را بی ربط به خود می دانند استعفا دهند چون در شانیت آن جایگاه نیستند.

وی رکود اقتصادی و عدم اشتغال را از جمله دغدغه های ازار دهنده برای مردم دانست و افزود: باید برای برون رفت از این مشکلات برنامه ریزی شود.

امام جمعه موقت شهرستان فومن خواستار شد تا برخورد با مفاسد  اجتماعی  و اقتصادی و حقوق نجومی به فراموشی سپرده نشود و با خائنان برخورد شود.

وی به برجام و تعهدات طرفین اشاره و افزود: مجلس و کارشناسان باید در اصلاح قرار دادها دقت کنند. هیچ مسئولی حق ندارد قرار دادی امضاء کند که مسائل نظام را به خطر بیندازد.

 نوروزیان از مهمترین اهداف دولت ظالم امریکا را چپاول و غارت ثروت و دارایی کشور اسلامی و تسلط بر فرهنگ و سبک زندگی این کشورها خواند و گفت: اگر دشمن به اساس قرار دادها عمل نکند مقتدرانه امادگی برگشت به قبل از برجام را دارد.

  امام جمعه موقت شهرستان فومن از مهمترین دغدغه و مراجعات مردمی به مسئولان را پروژه به تاخیر افتاده و به طول انجامیده پل ورودی شهر فومن خواند و تاکید کرد: امروزه باید با همدلی این پل به اتمام رسد زیرا برای این پل هزینه های میلیاردی شده است. از مسئولان شهر می خواهم بیت المال را بخاطر نگاه حزبی و جناحی به هدر ندهند.
tel final1

Share