مراسم یادبود دو شهید مدافع حرم انزلی با حضور سردار عروج برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم یادبود دو شهید مدافع حرم شهرستان بندرانزلی با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره کل شیلات استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم یادبود دو شهید مدافع حرم شهرستان بندرانزلی با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره کل شیلات استان گیلان برگزار شد.photo_2016-08-15_13-40-26

سردار خسرو عروج مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم اظهار کرد: بسیاری از آیات قرآن به آخرت و یا همان زندگی پس از مرگ مرتبط است.
وی با اشاره به مکتب رهبر انقلاب افزود: سیره حضرت امام خمینی (ره) تمامی تحلیل گران جهان را مجذوب و متحیر کرده است.
سردار عروج با یادآوری به کتاب یکی از استراتژیست گران معروف ایالات متحده خاطرنشان کرد: او در کتاب خویش نوشته است که با پدیده ای به نام جنگ ایران و عراق مواجه شده که بسیار وی را شگفت زده کرده زیرا چگونه می شود با تمام نیرو به یک کشور کوچک حمله شود ولی نشود آن را از بین برد؟
وی در ادامه افزود: او در قسمت دیگر کتاب خود نوشته است که راه و روش این جنگ جویان مقاومت بوده است زیرا با وجود کشته شدن خود و خانواده هایشان می گویند ما پیروزیم پس برای تضعیف آنان فقط باید از داخل به آنها ضربه زد.
مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ما به واسطه خون شهدا به حرکت و راه خویش استواره بوده و ادامه می دهد.
وی همچنین در این مراسم از خانواده شهید جواد دوربین و شهید جهانگیر جعفری نیا دو شهید مدافع حرم شهرستان بندرانزلی حضور داشتند.

tel final1

Share