مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جمع خبرنگاران مطرح کرد

مدارس گیلان جزو ایمن ترین مدارس کشور هستند/ جامعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که در آن نقد وجود داشته باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان اظهار کرد: با خودمان عهد بستیم که مدارسی را بسازیم که میراث ماندگار این کشور باشد و مدرسه دانش آموز را به خود بکشد نه اینکه اولیا او را با زور ببرند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: این خبرنگاران هستند که پویایی را برای جامعه به ارمغان می آورند و اطلاعات را در کوتاه ترین زمان منتقل می‌کنند.IMG_4380

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, علی اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه ما نقشی بالاتر از تمامی نقش ها دارند, تصریح کرد: در نسل گذشته اگر اتفاقی در جوامع دیگر رخ می داد آن خبر بعد از مدت ها به ما می رسید اما به همت شما خبرنگاران کوچک ترین اخبار در دور ترین تقاط ایران منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی آحاد جامعه مدیون شما خبرنگاران هستند, اظهار داشت: در دور ترین نقاط استان اگر کوچک ترین تحرکات را داشته باشیم توسط رسانه ها به تصویر کشیده می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان متذکر شد: اطلاعاتی که به صورت شفاف منتقل شود و همچنین نقدهای درست و صحیح سازندگی جامعه را در پی خواهد داشت.

اوسط اکبری مقدم افزود: جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که نقد در آن جامعه وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما باید پاسخگوی خبرنگاران و قدردان آنها باشیم که از ما نقد می کنند و نباید فقط از خودمان تعریف و تمجید کنیم و فقط آمار بدهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان اظهار کرد: با خودمان عهد بستیم که مدارسی را بسازیم که میراث ماندگار این کشور باشد و مدرسه دانش آموز را به خود بکشد نه اینکه اولیا او را با زور ببرند.

وی افزود: امروزه مدارسی در حال ساخت است که هیچ فرقی با معماریهای اروپایی از لحاظ کیفیت و استاندارد ندارد و از جمله وجود کتابخانه های پویا و جامع که دانش آموز بتواند از آن به خوبی استفاده کند نیز بهره برده ایم.

اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه بحث فضای سبز در مدرسه به جد در حال پیگیری است, یادآور شد: طراحی هایی در این زمینه اغاز شده و برخی پروژه ها شروع به کار کرده است.

وی افزود: مدارسی در دست ساخت است که تمامی تکنولوژی روز دنیا در آن بکار رفته است و هم اکنون مدارس گیلان جزو ایمن ترین مدارس کشور هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان خواستار همراهی رسانه ها برای افزایش نقش خیرین در احداث مدارس شد و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا پایان سال ٩۶ مدرسه ای نداشته باشیم که مشکل گرمایشی داشته باشد.

 tel final1

Share