محمودی: عملکرد شهرداری املش قابل قبول است/مطالبات چایکاران پرداخت می شود

محمودی در خصوص عملکرد شهردار املش اظهار کرد: با توجه به تنگناهای موجود و با توجه به عملکرد شهردار نمره قابل قبولی خواهم داد و امیدوارم روند موفقیت های شهرداری ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش در بازدید از پروژه های شهرداری املش اظهار داشت: شهرستان املش در هفته دولت برنامه های فرهنگی ،اقتصادی ،آبزیان ،بهداشتی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی افزود: در این خصوص بنده با همت شهرداران و بخشداران امیدوارم و تلاشها بر این است که مردم شهرستان املش به استحقاق آن چه را که دارند برسند.photo_2016-08-11_19-31-44

محمودی در خصوص عملکرد شهردار املش اظهار کرد: با توجه به تنگناهای موجود و با توجه به عملکرد شهردار نمره قابل قبولی خواهم داد و امیدوارم روند موفقیت های شهرداری ادامه دار باشد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران شهرستان املش اظهار کرد: با پیگیری های استاندار گیلان تا چند روز آینده مطالبات باقی مانده از چین دوم به حساب چایکاران پرداخت می شود تا امید برای ادامه کشاورزی در دلشان رونق گیرد.
محمودی با بیان اینکه نباید خدمات ارزشمند دولت در این بخش نادیده گرفته شود، افزود: سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید برخلاف برخی اظهار نظرها، باعث رشد منظم، هدفمند و مستمر بخش کشاورزی شده و رشد تولید ناخالص داخلی در بخش کشاورزی که بیشتر از سایر بخش هاست ، گواه انکار ناپذیر این ادعا می‌باشد.

فرماندار املش اظهار کرد: با اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید، قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای طی سه سال اخیر، بیش از صد درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین اجرای سیاست‌های ترویجی و بهزراعی در این بخش از جمله تخصیص تسهیلات کم بهره به چایکاران اگر چه تمامی چایکاران را شامل نشده ولی باتوجه به گستردگی اقدامات انجام شده، تأثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی از برگ سبز چای داشته است.
فرماندار املش در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات انجام شده، بنا به اعلام سازمان چای ، باعث احیاء مجدد حداقل سه هزار هکتار از باغات رها شده طی سالیان گذشته شده است.

tel final1

Share