همخوانی منظم رشتی‌ها با علیزاده در قطعه برادر

محمد علیزاده: کنسرت رشت خیلی حال میده/اگر خواننده نمی‌شدم, گل فروش می‌شدم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیزاده کنسرت بیست و پنجم مرداد خود را با قطعه ریتمیک (خیلی برام عزیزه خاطرت) آغاز کرد. او پس از تک نوازی نوازنده های گروه و زمانی که آهنگ به نقطه اوج خود رسید از لابه لای مه فراگرفته استیج خود را به میانه صحنه رساند که ارتفاع بلندتری نسبت به سایر نقاط استیج داشت و سالن مملو از دوستداران خود را به مرز انفجار کشاند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تالار گلستان رشت در عصر گرم دوشنبه بیست و پنجم مرداد میزبان محمد علیزاده و گروهش بود.(گزارش تصویری)photo_2016-08-16_23-52-52

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, این خواننده طی دو سانس درحالی جدیدترین آثار منتشر شده خود را روی صحنه برد که هواداران و مشتقان محمد علیزاده چند روز پیش از آغاز کنسرت تمامی بلیط ها را خریداری کرده و بی صبرانه منتظر شروع یک کنسرت پرهیجان و البته احساسی از خواننده محبوب پاپ کشورمان در رشت بودند.

 علیزاده کنسرت رشت خود را با قطعه ریتمیک (خیلی برام عزیزه خاطرت) آغاز کرد. او پس از تک نوازی نوازنده های گروه و زمانی که آهنگ به نقطه اوج خود رسید از لابه لای مه فراگرفته استیج خود را به میانه صحنه رساند که ارتفاع بلندتری نسبت به سایر نقاط استیج داشت و سالن مملو از دوستداران خود را به مرز انفجار کشاند.

پس از اجرای این قطعه شاد که حسابی مردم را به وجد آورده بود, خوش و بش کوتاهی با رشتی‌‎ها داشت و کنسرت خود در رشت را یکی از بهترین کنسرت های خود دانست و با گفتن این جمله که « کنسرت رشت خیلی حال میده» باعث شد تا حضار حسابی نسبت به این جمله واکنش مثبتی از خود نشان دهند.

او بلافصله قطعات هواتو کردم، این اولین باره و کجا میری را اجرا کرد و پس از قطعه «کجا میری» بود که چند هوادار به نزدیک استیج رفتن و با اهدا دسته گل به محمد علیزاده ابراز علاقه خود را نسبت به این خواننده از خود نشان دادند و او پس از تشکر از طرفداران خود بابت اهدا گل گفت: «من اگر خواننده نمی شدم گل فروش می شدم چون گلها را خیلی دوست دارم».

 علیزاده سپس قطعه محبوب «برادر» که هر شب در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های افطار مردم بود را به اجرا در آورد و این قطعه با همخوانی و همراهی خوب هواداران همراه بود و تمام افراد حاضر در سالن او ار در اجرای این آهنگ یاری کردند.

کنداکتور برنامه علیزاده به نحوی بود که پس از هر آهنگ احساسی یک آهنگ شاد هم بود تا یکنواختی در کنسرت وجود نداشته باشد و از طرفی مدام حضار را به جنب و جوش بیاورد که این بار وی آهنگ شاد و ریتمیک «بی حوصله» را برای مخاطبانش آماده کرده بود و با اجرای آن بار دیگر فضای سالن گلستان همانند آغاز برنامه بسیار شاد شد.

اجرای ۴ ترک به صورت رمیسک و کوتاه شده برنامه بعدی علیزاده برای دوستداران خود در رشت بود که حسابی مورد توجه و استقبال حضار در سالن قرار گرفت و آنها با تشویق های خود به نوعی رضایت خود از این کنسرت تا این جای کار را نشان می دادند.

او سپس رو به مخاطبان خود گفت: این آهنگی که هم اکنون برای شما اجرا خواهم کرد تقدیم به همه تابستونی ها می کنیم با این که فصل محبوب من پاییز است. و شروع به خوانندن آهنگ «خیلی خوشحالم» کرد که با افکت های خاص خود بر روی آهنگ و تغییر در شعر باعث پر شور شدن کنسرت شد.

«خستم», «برگرد»، «سرزنش» و «جز تو» دیگر قطعاتی بودند که علیزاده عصر گرم مرداد رشت را برای هواداران خود با اجرای زیبایش گرم تر کرد.

گفتنی است علی شهبازی (سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک)، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، اشکان موسوی (ویولن)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز)، محمد شعبانی (پرکاشن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، سعید عباسی (کیبورد) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد) در این اجرا همراه با علیزاده روی استیج هنرنمایی کردند.

tel final1

Share