در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت عنوان شد

محسنی: امید را در شفت زنده می‎کنیم / حل مشکلات با تکیه بر اندیشه اعتدال/ افتخاری:دولت یازدهم برای خدمتگزاری آمده

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار جدید شهرستان شفت گفت: نگاه راهبردی بنده در حوزه سیاسی و اجرایی در این است که کسی که پرچم دولت را به دست می‌گیرد باید با اعتقاد و تکیه بر اندیشه اعتدال در رفع مشکلات و توسعه شهرستان کوشش و تلاش خود را استوار کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افتخاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت با بیان اینکه استاندار گیلان به دو حوزه انتخابیه فومن و شفت نگاه ویژه ای داشته باشند گفت: این شهرستان‌ها برای رسیدن به حد نصاب برخورداری نیاز به توجه بیشتری دارند.

دولت یازدهم برای خدمتگزاری آمده / فرماندار جدید از نخبگان شهر استفاده کندIMG_7500

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, نماینده مردم فومن و شفت به انتظارات رهبر انقلاب از مسئولان اشاره کرد و افزود: امروز ما جمع شدیم تا از زحمات و تلاش یک کار گزار تقدیر و بابت انتصاب یک کارگزار به او تبریک بگوئیم.

 افتخاری با بیان اینکه همه دولت‌ها مورد تایید بوده ولی دولت روحانی با ریل گذاری مناسب فضای لازم را برای اهداف و خدمات رسانی فراهم کرده است, اظهار کرد: این دولت آمده تا دولتی خدمتگزاری باشد.

 نماینده مردم فومن و شفت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را ضروری دانست و با تاکید بر تعامل با نخبگان و استفاده از توان علمی و استعدادهای آن‌ها در رفع مشکلات شهرستان گفت: باید بی منت قدم برداریم.

وی از محسنی فرماندار شفت خواست تا از نخبگان این شهر استفاده کند و از سست همتی پرهیز نماید.

افتخاری تصریح کرد: در میان مردم و در دل مردم برای برداشتن همت بلند گام برداریم.

وی همچنین دارا بودن مناطق گردشگری و مذهبی و امامزادگان شهرستان شفت و فومن را در رفع بیکاری مهم خواند و گفت: در تقویم گردشگری استان هر شهرستان با یک منطقه گردشگری معرفی شده ولی شهرستان فومن و شفت هر کدام با دو منطقه.

 افتخاری با اشاره به اینکه در کشوری هستیم که افتخار ما مردم سالاری دینی مبتنی بر آموزه‌های دینی است, اظهار کرد: از دیدگاه رهبرانقلاب کارگزاران نباید خود را بالاتر از مردم بدانند و جایگاه خود را موقت و زود گذر بدانند و تکلیف گرا باشد.

افتخاری تصریح کرد: مسئول خادم مردم و خدمت گزار است و باید از مهیا شدن بستر انحرافی جلوگیری کند و در مسیر حاشیه قرار نگیرد چون به تعبیر آیه قرآن برخی قلب‌ها بیمارند و نباید ما با گفتار و نوشتن از مسیر خدمت دور شویم.

 نماینده مردم فومن و شفت تصریح کرد: نظارت بر عملکرد زیر مجموعه‌ها و نهادها از وظایف مسئولان است و برای رفع اشکال در زیر مجموعه خود دقت کنند و به ساده زیستی و عدالت خواهی توجه کنند.

امید و تکریم را جایگزین توهین کنیم 

IMG_7459یونس محمودی فرماندار سابق شهرستان شفت که مدتی سرپرستی فرمانداری شفت را عهده دار بود گفت: بدون شک خدمت به منزله رسالت و رسالت عین امانت و امانت ایفای نقش کار گزاران به ملت است.

محمودی به روایات امام علی در مورد راز و رمز ماندگاری نظام اشاره کرد و افزود: راز ماندگاری اجرای جامع و کامل عدالت اجتماعی است و به عبارتی دیگر عدالت محوری باید سیمای کارگزاران نظام باشد.

 وی خدمت به مردم را در فضای مقدسی به نام جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم برای کار گزاران دانست و گفت: ما می‌توانیم در حد توان و با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل خدمت لازم را به مردم ارائه دهیم.

 فرماندار سابق شهرستان شفت تعامل و هم گرایی مدیران را ضروری خواند و گفت: مهم‌ترین رهاورد دولت و ملت کار جمعی بوده است.

 وی جذب اعتماد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه برای دولت روحانی خواند و گفت: ما در دیدارهای چهره به چهره که از رهاورد دولت تدبیر امید بوده به مردم فرصت دادیم تا مشکلات خود را بیان کنند.

محمودی تاکید کرد؛ باید امید و تکریم را جایگزین توهین کنیم و شعارگریزی را به جای شعار گرایی ترویج دهیم.

محسنی سابقه خوبی دارد

امام جمعه شهرستان شفت نیز در این مراسم گفت: در خصوص عزل و نصب‌ها معیارهای ما باید در بینش اسلامی قرار گیرد.

سید عبدالله هاشمی افزود: محسنی از سابقه و تجربه خوبی برخوردر بوده و از خانواده ای اصیل است.

وی از استاندار گیلان و فروتنی وی تقدیر کرد و گفت: خواسته مردم شهرستان شفت اتمام پروژه نیمه تمام مصلا و گاز رسانی است.

 امام جمعه شهرستان شفت خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از تعریف پروژه جدید در شهرستان شد.

 وی پروژه مصلی حضرت محمد رسول (ص) را در با بیش‌ترین پیشرفت کاری را در زمان تصدی استاندار نجفی خواند و گفت: من امروز انگشتری با نگین زرد که به نام فاطمه زهرا (س) است را جهت تشکر از زحمات دکتر محمودی به ایشان تقدیم می‌کنم.

امید را در شهرستان شفت زنده می‎کنیم / حل مشکلات با تکیه بر اندیشه اعتدالIMG_7547mohseni

فرماندار جدید شهرستان شفت ضمن تقدیر از همگان گفت: نگاه راهبردی بنده در حوزه سیاسی و اجرایی در این است که کسی که پرچم دولت را به دست می‌گیرد باید با اعتقاد و تکیه بر اندیشه اعتدال در رفع مشکلات و توسعه شهرستان کوشش و تلاش خود را استوار کند.
وی افزود: من با بهره گیری از جایگاه نماینده, استاندار و نظرات حامیان دولت تدبیر و امید سطح شاخص توسعه شهرستان شفت را نسبت به آن چیزی که امروز وجود دارد را در میان ۱۶ شهرستان ارتقاء خواهم بخشید.

محسنی استفاده از نخبگان و اندیشمندان در کنار کسانی که دل در گرو نظام و دولت تدبیر و امید دارند ضروری خواند و افزود: امیدوارم در راستای تبیین و اجرای سیاست دولت تدبیر و امید با کمک همه موفق باشیم.

فرماندار شفت ایجاد امیدواری را از مهم‌ترین زمینه‌های کمک به دولت خواند و گفت: با استفاده از نیروهای بومی خارج و کار و تلاش امید را در این شهرستان زنده می‌کنیم.

tel final1

Share