مدیرکل جدید فرودگاه گیلان

مامور ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در فرودگاه رشت هستیم/ تقاضاهای مردم گیلان افزایش پروازهای فرودگاه‌ رشت است/مساحت فرودگاه باید افزایش یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل جدید فرودگاه رشت با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت اقداماتم در این اداره‌کل قرار دارد، گفت: تملک اراضی فرودگاه رشت و ورود آن به رنکینگ جهانی از ماموریت‌های اصلی در اداره‌کل فرودگاه‌های استان گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامرضا کریم‌آقایی با اشاره به سوابق کاری خود گفت: کار را از فرودگاه بوشهر آغاز کردم، حدود ۱۲ سال در این فرودگاه خدمت کردم و در این فرودگاه معاونت عملیات و سرپرستی این فرودگاه را برعهده داشتم. همچنین به مدت ۴ سال به عنوان مدیرکل فرودگاه کیش مشغول بودم و پس از آن به عنوان معاون عملیات فرودگاه اصفهان منصوب شدم. اکنون نیز با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان سکاندار فرودگاه رشت معرفی شدم.karim aghaeito_2016-07-22_12-42-46

مدیرکل جدید فرودگاه گیلان در رابطه با ماموریت محوله در حکم انتصابش گفت: مامور ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در فرودگاه رشت هستیم تا به این ترتیب علاوه بر افزایش رضایتمندی مسافران بتوانیم این فرودگاه را وارد رنکینگ جهانی کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه فرودگاه رشت نیز یکی دیگر ماموریت‌های بنده در این فرودگاه است. با توجه به جمعیت رو به رشد این استان و توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان، قطعا در سال‌های آتی فروگاه رشت با مساحت فعلی با مشکلاتی مواجه خواهد شد. در حقیقت، توسعه فرودگاه رشت منوط به تملک اراضی پیرامون این فرودگاه است که می‌کوشیم با پیگیری از طریق استان و مجلس آن را محقق کنیم.

کریم آقایی گفت: همچنین توجه به تقاضاهای مردم این استان برای افزایش پروازهای فرودگاه‌ رشت، از دیگر مسئولیت‌های محوله من در فرودگاه رشت به شمار می‌آید که تلاش می‌کنیم با همکاری ایرلاین‌ها این خواسته را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه اخذ گواهینامه فرودگاهی برای فرودگاه رشت نیز از دیگر ماموریت‌های من محسوب می‌شود، یادآور شد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز در اولویت اقداماتم در اداره‌کل فرودگاه‌های استان گیلان قرار دارد.

ارتقاء خدمات فرودگاهی اولویت اول فرودگاه رشت خواهد بود

مدیر کل جدید این فرودگاه در اولین ساعات حضورش در فرودگاه سردار جنگل رشت ضمن نشست با معاونین، روسای ادارات و مسئولین واحدهای عملیات هوانوردی و خدمات فرودگاهی، به کار تیمی اشاره کرد و گفت: با کار تیمی می توان خدمات رسانی به مردم را تسهیل کرد.

غلامرضا کریم آقایی به اولویت های برنامه اش در فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره کرد و افزود: بر اساس شاخص هایی که در حکم ابلاغی اینجانب از سوی مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ترسیم شده است استقرار سیستم مدیریت ایمنی، ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و نگهداری اصولی زیرساخت های موجود در دستور کار قرار گرفته است.

وی به افزایش پروازها در فرودگاه رشت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فرودگاه دارای زیرساخت های مناسبی جهت پذیرش پروازها می باشد برای رونق و افزایش پروازها گام های موثری خواهیم برداشت.

مدیر کل جدید فرودگاه گیلان با اشاره به نیازمندی استان گیلان به حمل و نقل هوایی برای بهبود کسب و کار افزود: تملک اراضی اطراف فرودگاه رشت و تکمیل فاز دوم محوطه سازی این فرودگاه مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است که جهت ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب از اولویتهای این اداره کل  قرار خواهد بود.

گفتنی است مراسم معارفه و انتصاب غلامرضا کریم‌آقایی با حضور مه‌آبادی در روز پنجشنبه(۳۱ تیرماه ۱۳۹۵) در فرودگاه رشت صورت گرفت.

tel final1

Share